اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم از انگیزه بالای این تیم برای دیدار با گل‌گهر خبر داد.
مدافع پرسپوليس این شانس را دارد تا در جدال با مس کرمان به رده سوم برترین پاسورهای فصل راه یابد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
بهروز عطایی، سرمربی لبنیات هراز می‌گوید بازیکنان جوانش تحمل فشار روانی بالای فینال را نداشتند.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
ادامه غیبت سعید صادقی در تمرین پرسپولیس، شانس وحدت حنانوف برای حضور در ترکیب اصلی را کاهش داده است.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی برای ارائه نمایشی هجومی مقابل ولز به وجود بازیکنی مثل قدوس در ترکیب احتیاج دارد.
مبارزه آسان امیرعلی اکبری فایتر ایرانی حاضر در مسابقات MMA سازمان وان چمپیون شیپ قرار است 12 آذرماه با براندون ورا فیلیپینی در سنگاپور برگزار شود.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است تیم ملی کشورش حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی 2022 بالا بیاید.
مدیرعامل نفت معتقد است احتمال نشستن سرمربی خارجی بر روی نیمکت این باشگاه بیشتر از گزینه داخلی است.
ملی‌پوش سابق فوتبال پرتغال از شانس بالای تیم ملی ایران برای صعود از گروه خود در جام جهانی قطر گفت.
ملی‌پوش سابق فوتبال پرتغال از شانس بالای تیم ملی ایران برای صعود از گروه خود در جام جهانی قطر گفت.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
بعد از انصراف چین، کشور کره جنوبی شانس بالایی برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ فوتبال آسیا دارد.
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ