بلواسکای اخیراً از بزرگ‌ترین پیک رشد تعداد کاربران خود خبر داده. این شرکت می‌گوید در حد فاصل چهارشنبه تا پنج‌شنبه هفته گذشته، تعداد کاربران آن‌ها ۲ برابر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتوسا پورکاشیان، استاد بزرگ شطرنج زنان ایران که مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده با هیکارو ناکامورا استاد بزرگ شطرنج آمریکا ازدواج کرد.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
تکواندوکار افغان بعد از سختی های زیاد و مهاجرت به اروپا اکنون در یک قدمی موفقیتی بزرگ در المپیک پاریس قرار دارد.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
استادبزرگ شطرنج ایران گفت: با همسرم به فرانسه رفته‌ام. آن‌جا شرایط بازی کردن برایم مناسب‌تر است.
پویا ایدنی دومین شطرنج‌باز مرد تیم ملی ایران است که بعداز علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران به فرانسه مهاجرت می‌کند.
از نگاه محمدتقی رخشانی، مدیر روزنامه زاهدان، سیستان یک برکه آب یا یک کپه خاک نیست؛ سیستان بخشی از هویت ملی و خاستگاه اساطیر ایران است که برای کشورمان جایگاه ویژه‌ای دارد. او می‌گوید: «پیوند سیستان و ایران، وثیق و تعیین‌کننده است. درنتیجه وقتی درباره سیستان صحبت می‌کنیم، مقوله‌ای فراتر از اقتصاد و معیشت را باید مدنظر قرار دهیم.»
رشد سریع مکزیکوسیتی ناشی از افزایش تند جمعیت تحت‌تاثیر موج‌‌‌های مهاجرت دهه‌‌‌های اخیر، بارگذاری گسترده مسکن در حومه و بزرگ‌تر شدن حومه که به تحریک حاشیه‌‌‌نشینی و افزایش جمعیت شهرهای اطراف مکزیکوسیتی منجر شده است و نیز غلط از آب درآمدن تحلیل‌‌‌هایی مبنی بر اینکه مخاطرات طبیعی تهدید‌آمیز برای ساکنان مکزیکوسیتی آنها را به مهاجرت معکوس وا می‌دارد، اما در عمل جذابیت سکونت در شهرهای بزرگ آن‌‌‌قدر بود که چنین نشد؛ همه و همه از وجود تشابه میان تهران و مکزیکوسیتی به شمار می‌‌‌آید.
عملکردهای ضعیف و بدعهدی افغانستان برای تحقق حق آبه ایران از هیرمند، زخمی بزرگ و کهنه برای مردمان دیار رستم بر جای گذاشته که بیکاری، مهاجرت و هجوم ریزگردها بخشی از تبعات آن است.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
ویدئویی از مصاحبه اردشیر احمدى همسر سارا سادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج کشور که اخیرا به اسپانیا مهاجرت کرده با محمود احمدى نژاد را ببینید.
اهواز- عضو کمیته ثبت پرندگان ایران و یکی از اعضای تیم نجات درنای امید گفت: «امید» تک درنای سیبری ایران جز مشهورترین پرندگان جهان است و ۱۵ سال است که تنها مهاجرت می‌کند.
دانشمند گفت: در حال حاضر رتبه شفافیت اقتصادی ایران در بین ۱۸۰ کشور ۱۴۸ است، همچنین وضعیت بهبود فضای کسب و کار نیز ایران دارای رتبه نازلی است، بر اساس آمار‌های موجود در سال ۱۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج می‌شود، این درحالیست که دولت برای جذب حداکثر سالانه دو میلیارد دلار سرمایه خارجی انواع و اقسام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها صورت می‌گیرد، در صورتی که اگر واقعا اوضاع کشور ثبات داشته باشد، از فرار سرمایه جلوگیری خواهد شد، از سویی به نظر می‌رسد، خروج سرمایه در حال حاضر سالانه بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار در سال است.
مهاجری نوشت: عادت کرده‌ایم وقتی بحران پیش می‌آید به فکر چاره بیفتیم. عادت نکرده‌ایم که واقعه را قبل از وقوع علاج کنیم. گشت ارشاد و مساله حجاب، ۴۰ سال است به عنوان یک مقوله اجتماعی ـ سیاسی ـ اعتقادی حل‌نشده باقی مانده، اما ساختار سیاسی دایما عنوان می‌کند که اکثریث مثلا ۸۰ درصد موافق حجاب هستند؛ اما کف جامعه واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.
کمتر اتفاق علمی بزرگی در دنیاست که رخ دهد اما یک نخبه ایرانی در مهاجرت بخشی از این پروژه های بزرگ علمی نباشد. از پروسه ساخت واکسن کرونا تا پروژه ساخت اینترنت ماهواره ای استارلینک.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری به وجود آمده در این باشگاه شفاف‌سازی کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
سردار کوثری گفت: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشور‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشور‌های اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: خروج از کشور از روز ۲۷ شهریورماه با برگ گذر ویژه اربعین و گذرنامه هایی که برچسب اعتبار ۶ ماهه دارند امکان پذیر نیست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، گفت: برگ گذر ویژه اربعین تا روز اربعین اعتبار دارد و زائران تا روز اربعین می‌توانند با این گذرنامه از کشور خارج و به عراق تردد کنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گره کور نرسیدن گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین به زائران را باز کرد و اسامی مراکزی که می شود برگ گذر را در لحظه دریافت کرد را اعلام کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ