ویدئویی از مصاحبه اردشیر احمدى همسر سارا سادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج کشور که اخیرا به اسپانیا مهاجرت کرده با محمود احمدى نژاد را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
ویدیویی از خوانندگی یک جوان با صدای فوق العاده در متروی تهران در فضای مجازی وایرال شده است.
ویدئویی از مصاحبه عادل فردوسی‌پور و گزارشگر یزدی که پاسخ جالب عادل به سوال گزارشگر یزدی باعث خنده هر دو نفر شد در فضای مجازی وایرال شده است.
اکنون ۱۰ نقطه از جاده کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه‌های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.
ویدئویی از یک موش بانمک در تهران منتشر شده که نشان می‌دهد این موش بخشی از یک کیک را برداشته و کشان کشان به خانه می‌برد!
ویدئویی از شوخی بامزه علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی با عکاس خیابانی در فضای مجازی وایرال شد.
صحنه عجیب و هولناک از درگیری گرگ با جن یا حتی یک نیروی ماورایی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
ایمان قیاسی، مجری برنامه "قهرمان" در خصوص فیلم وایرال شده در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
ویدیویی وایرال شده و عجیب از یک شگ باهوش و زیبا که در کنترل یک گله گوسفند توانمند است.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
ویدئویی جذاب از سبقت خودروهای ایرانی بنز و سمند در برف در فضای مجازی وایرال شده است
کلیپ قدیمی از گیر دادن مجری تلویزیون به استایل علی دایی در یک برنامه دوباره وایرال شده است.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
هادی چوپان می‌گوید قصدی برای مهاجرت کردن از ایران ندارد.
طی یکی دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی وایرال شد که پاکبانی را در حال سوت زدن نشان می‌دهد. پاکبانی که تصنیف‌های بسیاری را حفظ است و قطعات معروف موسیقی را با سوت می‌نوازد. صاحب صدا اما نه خواننده‌ است و نه به گفته خودش آموزشی در خصوص موسیقی دیده‌ است.
تنها یک هفته مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ و مسی با ویدئوی وایرال شده‌اش همه را شوکه کرد.
شرکت میهن که گفته می شود خرید محصولاتش از سوی مردم تحریم شده است در ویدیویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است سعی کرده است این تحریم را بشکند. خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ