اهواز- عضو کمیته ثبت پرندگان ایران و یکی از اعضای تیم نجات درنای امید گفت: «امید» تک درنای سیبری ایران جز مشهورترین پرندگان جهان است و ۱۵ سال است که تنها مهاجرت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند در کوچه پاچنار شهرری، اثری از چنار نیست اما هنوز کاسب‌ها و ساکنان قدیمی این کوچه را به نام پاچنار می‌شناسند.
تک طلای خلیلی در کشتی آزاد نوجوانان دنیا
فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان امروز با طرح ادعایی واهی علیه مینسک، از استقرار تک تیراندازهای این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
مهدی قایدی می گوید که مردم، تا حدی کری های فوتبالی را می پذیرند ولی فراتر از آن، توهین محسوب می شود.
روزبه چشمی در فینال کافا مثل دیدار با ولز می توانست با شوت از راه دور به زیبایی هر چه تمامتر گل زنی کند اما این بار شوت هوایی او را دروازه بان حریف مهار کرد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا در شهر تاشکند ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید.
افراد تک فرزند در هر خانواده علاوه بر آسیب های روحی که خود متحمل می‌شوند اطرافیان را نیز در معرض آسیب هایی قرار می‌دهند.
سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حداقلی شاخص کل بورس و رشد حداکثری نمادهای متوسط همراه شد.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
مسئول امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس گفت: ۳۰ اثر از ۲۵ موزه شهر تهران از جمله عینک شهید مطهری و کیسه بیت المال باغ موزه قصر تا پایان این هفته در باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.
تک گل طارمی شانس قهرمانی پورتو را زنده نگه داشت
درآخرین دیدار ازهفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
تک امتیاز مس از آلومینیوم؛ عید دیدنی صنعتی
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش توضیحاتی درباره انتقال تک درنای سیبری از بلژیک به ایران و هزینه های این موضوع ارائه داد.
کاویان تصریح کرد: از دی ماه ۱۳۸۵ تاکنون بعد از اینکه گله غربی تک درنای خود را به تالاب فریدون کنار فرستاد باعث شد مجامع مختلف بین‌المللی هم به ما کمک کنند و مرکز بلژیک نیز این همکاری را با ما داشته است.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیدا کردن جفت به معنی همسرگزینی برای امید و جفت‌گیری نیست چرا که درنا‌ها تک همسری هستند و زمانی که جفت خود را از دست بدهند، دیگر جفت‌گیری نمی‌کنند. ما به دنبال این هستیم که یک درنا ماده را با امید هم مسیر کنیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس اداره محیط زیست فریدونکار با اشاره به اینکه «امید» تک درنای سیبری 120 روز مهمان ایران است، گفت: وضعیت این گونه 24 ساعته از طریق دوربین‌های مدار بسته و پایش محیط بانان در حال انجام است.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: تک درنای سیبری امروز در منطقه تالاب انزلی مستقر است و ما با کشورهایی که جفت این درنا را دارند در حال گفتگو هستیم تا بتوانیم جفت او را تأمین کنیم.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ