رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور عراق تاکید کردند: حتی حضور یک آمریکایی هم در عراق زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوبکار کامارا، هافبک فرانسوی، پس از حضور در اردوی تیم ملی کشورش حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.
این نشست در شرایطی برگزار شده که همه حاضران در نشست را مردان تشکیل می‌دادند و حتی یک بانو هم برای پیگیری مطالبات میلیون‌ها زن ایرانی در این نشست حاضر نبود!
مهاجم برزیلی سرخپوشان علاوه بر غیبت در لیست بازی، حتی در مراسم اهدای جام پرسپولیس نیز حضور نداشت.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر حضورم در تیم ملی کمک کننده باشد، حتی حاضرم یک ساعت به اردوی تیم ملی بیایم و بروم!
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
او قبول داشت که با توجه به حضور پررنگ‌تر گشت ارشاد در خیابان‌ها نارضایتی‌هایی به وجود آمده و امکان دارد حتی یک زن چادری هم با این برخوردها مخالفت کند اما نمی‌توان از چارچوب‌ها گذر کرد و آزادی محدود به روسری نمی‌ماند. خان محمدی در مورد امکان داشتن یا نداشتن برگزاری رفراندوم در مورد حجاب هم گفت: رفراندوم نیاز ندارد که!
خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که دشمنان حتی قدرت تحریک یک برگ آن را ندارند.
ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.
اینیاکی ویلیامز، ستاره غنایی اتلتیک بیلبائو، بعد از حضور در 251 بازی لالیگا با پیراهن این تیم بدون حتی یک مصدومیت بالاخره مصدوم شد و بازی بیلبائو را از دست داد.
«روبرتو تورس» بازیکن مدنظر باشگاه فولاد خوزستان در آخرین حضور خود در تیم اوساسونا، نیمکت نشین شد و حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.
یک بابانوئل با حضور در جبهه‌های جنگ اوکراین به نیرو‌های ارتش اوکراین گلوله‌های خمپاره هدیه داد تا از آن‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنند. این فرد به همراه یک زن که لباسی شبیه خرگوش عید پاک به تن داشت مورد استقبال نیرو‌های اوکراینی قرار گرفت. بسیاری از نیرو‌ها به از دیدن بابانوئل خوشحال شدند و او حتی موفق شد سوار یک تانک شود.
شاید کمتر کسی بداند که پاکستان بدون حتی یک حضور در جام جهانی، چه نقش پررنگی در برگزاری این رقابت‌ها در قطر دارد‌.
رامین رضاییان شاید حتی یک ذره هم شانس و امیدواری برای حضور در جام جهانی نداشت تا اینکه مرد پرتغالی ناخدای کشتی تیم‌ملی ایران شد.
صدیف بدری گفت: عدم توجه به شایسته سالاری در وزارت خانه صمت و ورود بیش از ۷۰ نفر از افرادی که حتی یک ساعت نیز تجربه کاری نداشته و به صورت فامیلی و هدایت شده در این وزارتخانه حضور یافته‌اند قابل قبول نیست.
شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است؛ ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
یک دکتر ماما که به ونکوور کانادا مهاجرت کرده بود، پیش از مرگش در حضور دخترش اعتراف کرده بود ۱۱ نوزاد را از بیمارستانی در تهران ربوده و به خانواده‌های بی‌فرزند سپرده است. دکتر مامایی که به دلیل کهولت سن هیچ نشانی از کودکان به سرقت رفته نداشت و حتی نمی‌دانست کدام نوزاد را به چه خانواده‌ای فروخته است. ۱۱ راز بزرگی که با خود به گور می‌برد.
یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از لیست آبی‌ها خارج شود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه یک جریان « دلواپسان و نیروهای واپسگرا» که سال‌های اخیر بستر رشدشان و حضور در عرصه قدرت به صورت جدی برای‌شان مهیا شده است شرایطی را به وجود آورده‌اند که حتی توصیه‌های رهبری را مورد توجه قرار نمی‌دهند.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه رشد نقدینگی در کشور حدود ۳۷ درصد است، گفت: عملا رشد نقدینگی با توجه به وضعیت رشد اقتصادی و وضعیت تولید در کشور عدد بالایی است و این رقم باید زیر ۲۰ درصد باشد،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ