شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از سه هزار روستا هنوز به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دست نیافته اند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر سرعت اینترنت همراه از رتبه ۸۰ در ابتدای این دولت به رتبه ۶۱ در بین کشورهای جهان رسیده ایم.
سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع ۲ تصادف مرگبار در شبکه معابر پایتخت به دلیل سرعت غیرمجاز خبر داد.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور خبرنگاران و فعالان شبکه های اجتماعی، به صورت میدانی تست سرعت اینترنت همراه در سطح شهر تهران انجام شد.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع‌آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
چند روز پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یک سرقت با شیوه بیهوشی قرار گرفتند. مردی ثروتمند روی تخت بیمارستانی در شمال کشور بستری بود و خانواده‌اش که از این اتفاق شوکه شده بودند، با پلیس تماس گرفتند.
با رعایت چارچوب منابع و مصارف شبکه بانکی و رفع ایرادات سامانه وزارت راه و شهرسازی و همچنین دستور کاری که در دولت درخصوص تنوع بخشی به نحوه تامین مالی طرح جهش مسکن در جریان است.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیت ملی سوریه گفت که نظامیان آمریکا، ترکیه و شبه نظامیان قسد همچنان به روند سرقت و تخریب آثار باستانی سوریه ادامه می دهند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۲۳ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و تحویل شبه نظامیان وابسته خود «قسد» دادند.
وزارت ارتباطات در آستانه هفته دولت گزارش عملکرد این وزارتخانه را در بخش های مختلف کیفیت سرعت اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، فیبر نوری و ... اعلام کرد.
اهواز - شبکه سازمان یافته سرقت جیوه از پتروشیمی آبادان با چند هزار میلیارد ریال تخلف از سوی سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خطوط ریلی و شبکه جاده ای شامل بزرگراه ها و آزادراه ها با سرعت هر چه بیشتر انجام شود چرا که شبکه حمل و نقل به مثابه ستون فقرات برای توسعه کشور است.
آنها از طریق ابزارهایی که در اختیار دارند، می‌توانند علت اصلی کاهش سرعت اینترنت را عنوان کنند. کما اینکه زمان ما این ابزارها بود و به لحظه می‌توانستیم متوجه شویم که اگر، ایراد کیفی در شبکه وجود دارد مربوط به کدام لایه و کدام قسمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ