ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ بازیکن تیم نوجوانان در آبادان بر اثر گرمای شدید، فوتبال ایران را برای چند روز تحت تاثیر قرار داد.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی های قدیمی را از نسل های مختلف به حرکت درآورده است.
ماندگار شدن مهدی قایدی در استقلال اگرچه خواسته مدیران باشگاه و جواد نکونام و حتی خود او است، اما امری بعید به نظر می‌رسد.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
ما می‌توانستیم به راحتی عراق را ببریم و برویم جام جهانی اما قبل بازی نگذاشتند برویم استخر و ریکاوری کنیم، حتی یک مکمل هم برای ما نیاورده بودند، آنها نسل طلایی فوتبال ایران را سوزاندند.
همزمان با تلاش پلیس برای دستگیری عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان؛ او یک پیام ویدئویی صادر کرد.
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
انگار خدا برای رامین جور دیگری خواسته بود. او بعد از جام جهانی هم درخشان بود و حتی یک نمایش معمولی هم از او نمی‌بینیم...
مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید دستیار ساپینتو در طول بازی بارها نسبت به مسائل مختلف اعتراض و حتی فحاشی کرده است.
کریستین رومرو در جریان پیروزی دیشب تاتنهام مقابل منچسترسیتی وظیفه خود در مهار ارلینگ هالند را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند و اجازه نداد او حتی یک شوت به سمت دروازه تیمش شلیک کند.
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
جان‌لوکا ویالی، ستاره بازنشسته ایتالیایی بعد از پنج سال مبارزه با سرطان پانکراس در 58سالگی درگذشت. ستاره متواضع ایتالیایی امیدوار بود نبردش با سرطان الهام‌بخش دیگر بیماران باشد.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
وکیل سامان صیدی گفت: او نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است. متاسفانه آن تصویری که می‌گویند «سامان صیدی» است، بسیار تار است
درست یک‌ سال بعد از آن روزهای سخت که می‌رفت حتی به پایان کار موریاسو در ژاپن بیانجامد، این مربی حالا به یک قهرمان تبدیل شده است.
در روزهای محرومیت ریکاردو ساپینتو، دستیاران او نقش مهمی در کنار زمین و حتی روی سکوها داشتند.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
کیهان نوشت: نه خود او بیانیه را نوشته و نه حتی آن را خوانده، چراکه ذهن و عقل یک فسیل سیاسی در این سنِ فرتوتگی دیگر به او اجازه نوشتن و خواندن چنین بیانیه‌های شاذی را نمی‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ