پس از موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس مذاکره با شیخ دیاباته را پیش می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلامی اظهار کرد: در بحث برجام، آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره نیست. گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده و نسبت به بازگشت برجام اظهار امیدواری کرده است. نکته مهم این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: توافق کردیم برجام را بر اساس مذاکرات وین احیا کنیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان در تویئتی نوشت: توافق کردیم برجام را بر اساس مذاکرات وین احیا کنیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با امیرعبداللهیان بر عزم این اتحادیه برای پیشبرد و به نتیجه رساندن مذاکرات وین تاکید نمود و گفت: مذاکرات هسته‌ای جدا از سایر موضوعات در دستورکار است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر این که موضوع پهپادهای ایران در اوکراین از مسئله مذاکرات هسته ای جداست، همچنین گفت: مدارکی درباره استفاده از موشک های ایران در جنگ اوکراین نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه درباره حوادث اخیر ایران، از اعمال و تصویب احتمالی تحریم‌های جدید علیه تهران خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در گفتگو با هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا تاکید کرد که ائتلاف متجاوز مسئول شکست مذاکرات آتش بس و تشدید اوضاع انسانی در یمن است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که پیشنهادات این اتحادیه به ایران تا زمان بازگشت به مذاکرات روی میز خواهد بود.
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ادعای بی‌فایده بودن دیدار با رئیس جمهور ایران در نیویورک برای حصول توافق در موضوع مذاکرات وین، مدعی شد که از نظر او احتمال هیچ پیشرفتی در این‌خصوص نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اعلام کرد که مذاکرات مرتبط با توافق هسته‌ای ایران در حال حاضر در بن بست قرار دارد.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در بن بست قرار گرفته است.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعاهای دیروز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره کاهش «خوش‌بینی» درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌ها را تکرار کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
محمد مرندی در پیامی توئیتری در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا یادش رفته مذاکرات به خاطر نقض برجام توسط غرب است.
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عراق گفت: قرار بود دور ششم مذاکرات ایران و عربستان در اواخر جولای برگزار شود و بغداد تمام تدارکات برای برگزاری این نشست را انجام داده بود، اما تحولات سیاسی در عراق و هجوم طرفداران جریان صدر به منطقه خضرا منجر به تعویق این دور از مذاکرات شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد گفت‌وگوی سران صربستان و کوزوو در بروکسل بدون هیچ توافقی به پایان رسید.
پس از ارسال جمع‌بندی ایران از پیشنهادات مسئول هماهنگ‌کننده مذاکرات در شامگاه سه‌شنبه، اکنون طرف آمریکایی باید برای اثبات جدیت خود در مذاکرات، تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی توئیتری گفت که تصمیم سیاسی درباره مذاکرات وین باید در پایتخت ها گرفته شود.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که با هدف ازسرگیری مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضدایرانی عازم وین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ