مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه درباره حوادث اخیر ایران، از اعمال و تصویب احتمالی تحریم‌های جدید علیه تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه شاهد نوسان مثبت اما کم توان باشیم.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
انتظار می رود روز آینده بورس نزولی باشد و نزول در گروه های دلاری به ویژه پالایشی است.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه بازار با عرضه قوی آغاز به کار کند و در صورت عدم حمایت می تواند بیشتر بازار رو به پایین حرکت کند.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
انتظار می رود بازار سرمایه در روز سه شنبه هم روندی نزولی داشته باشد.
انتظار می‌رود، روند صعودی بازار ادا‌مه‌دار باشد، اصلاح زمانی با شیب بیشتر و زمان کمتر اتفاق می‌افتد. جامعه سهام‌داران با توجه به تجربه سال ٩٩ و همچنین دو و نیم سال رکود بازار، چشم‌شان ترسیده و نمی‌خواهند تجربه آن ضرر دوباره اتفاق بیفتد
جوسپ بورل با بیان اینکه «ما برای حل چالش‌های جهانی به چین نیاز داریم» افزود: می‌خواهیم تعامل سازنده‌ای را با چین ایجاد کنیم. اما انتظار داریم که این کشور به عنوان یک بازیگر مثبت و سازنده جهانی، به ویژه در مقابل تجاوز روسیه به اوکراین، که نقض منشور سازمان ملل بشمار می‌رود، رفتار کند.
جوزپ بورل با انتشار پیامی در اکانت توییتری خود، نوشت: امروز روسیه قدرت را در شورای امنیت در دست گرفت. ریاست روسیه بر شورای امنیت برای روز دروغ آپریل مناسب است.
این هفته انتظار می رود شاخص کل بورس با افزایش تقاضا مواجه شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
جواد فلاحیان گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند.
پیش بینی این است که این هفته بازار نوسانی بوده و معاملات شارپی را شاهد نباشیم مگر اینکه باز هم با یک حرکت شارپ در دلار و طلا در بازار آزاد مواجه شویم.
انتظار می‌رود برای روز معاملاتی یکشنبه هم چنان اکثر نمادها در محدوده تعادلی و صفر تابلو کار خود را آغاز کنند.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
علی فراقی گفت: طبق پیش بینی هفته گذشته از معاملات روز شنبه انتظار منفی شدن شاخص کل کاملا منطقی بود که محقق شد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۱۳ کالا و محصول متعلق به ۱۶ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. بدین ترتیب باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه یکشنبه در سخنانی هشدار داد که زمستان سختی در انتظار اتحادیه اروپا خواهد بود.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
نخستین بخش آزمایشگاهی ایستگاه فضایی چین با موفقیت پرتاب شد. کمی پیش‌تر، یک سفینه باری به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین پرتاب شده بود. محفظه آزمایشگاهی ونتیان که با هدف انجام آزمایش‌های علمی و زیست‌شناسانه طراحی شده است، سوار بر موشک چانگ ژنگ ۵بی از سکوی پرتاب ونچانگ در استان هاینان، جزیره‌ای در جنوب چین، به فضا منتقل شد. به گزارش شینهوا، تقریبا هشت دقیقه پس از پرتاب زمان برد تا این محفظه ۲۳ تُنی در مدار خود قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ