مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: توافق کردیم برجام را بر اساس مذاکرات وین احیا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی جوزپ بورل در واکنش به توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان گفت: «ما امیدواریم که آن‌ها به زودی به خانواده خود بپیوندند.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنشی مفعلانه به هتک‌حرمت به‌ ساحت مقدس قرآن کریم گفت: هتک حرمت به‌قرآن اقدامی توهین‌آمیز و یک حرکت تحریک‌ آمیز آشکار است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره رایزنی امروز خود با وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد: درباره آخرین تحولات جنگ اوکراین با یکدیگر رایزنی کردیم.
بر اساس بیانیه صادره از سوی سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا، «جوزف بورل» در سفر امروز خود به مصر با مقامات این کشور از جمله عبدالفتاح السیسی دیدار خواهد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله پهپادی دیروز اوکراین به کرملین واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در پیامی از اقدام تحریک‌آمیز جمهوری آذربایجان در «ایجاد یک ایست بازرسی یک جانبه در امتداد کریدور لاچین» انتقاد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در قبال تحولات اخیر در سودان واکنش نشان داد.
جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای همکاری اتحادیه اروپا و عراق از توافق ایران و عربستان استقبال کرد.
وزیر خارجه عربستان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در بروکسل دیدار و درباره توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ با یکدیگر رایزنی کردند.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات فلسطین اشغالی بسنده کرد و تنها خواستار توقف فوری تنش ها شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر اعلام کرد که گرچه فضای پیرامونی برجام سخت‌تر شده، اما این توافق همچنان زنده است.
روز دوشنبه، جلسه ماهانه «شورای امور خارجی اتحادیه اروپا» به ریاست جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی این اتحادیه برگزار خواهد شد و همه وزرای خارجه کشور‌های عضو با هم دیدار خواهند کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به تشدید تنش‌ها میان صربستان و کوزوو واکنش نشان داد.
طبیعتا مذاکرات برای احیای برجام بیشترین تاثیر را از وضعیت نابسامان سیاسی میان ایران و غرب گرفته است. رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا وزرای خارجه کشور‌های قطر و عمان به عنوان واسطه‌های همیشگی میان تهران و واشنگتن ادامه دارد، اما وزارت خارجه ایالات متحده می‌گوید احیای برجام اولویت واشنگتن نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به ادامه انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی خود و نیز خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از «اوضاع برجام» انتقاد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به رویدادهای جاری و تنش ها در کوزوو هشدار داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه اظهارات اخیرش نژادپرستانه نبوده است، گفت اروپا و غرب، کامل و ایده آل نیستند و برخی کشورهای غربی هر از چند گاهی قوانین بین المللی را نقض می کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد که درخواست اوکراین برای الحاق به ناتو در شرایط فعلی در درجه نخست اولویت قرار ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به فرمان پوتین برای بسیج محدود نیروهای ذخیره در روسیه واکنش نشان داد.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در بن بست قرار گرفته است.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است: همانند همیشه درخصوص مسیر پیش روی‌مان با مشارکت‌کنندگان در توافق و آمریکا گفتگو خواهد شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از بحران‌های سه‌ گانه پیش روی این اتحادیه پرده برداشت.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که این کشور قدردان تلاش‌های جوزپ بورل، هماهنگ‌کننده مذاکرات وین است و اشاره کرد که آمریکا «آماده نهایی کردن یک توافق در این زمینه و اجرای دوباره (برجام) در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس طرحی بوده است که از ماه مارس روی میز مذاکرات قرار داشته.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ