مسئول سیاست خارجی اتحادیه در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که پیشنهادات این اتحادیه به ایران تا زمان بازگشت به مذاکرات روی میز خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
بورل تصریح کرد: از نظر من، چین باید به کی یف سفر کند تا پیشنهادات آن معتبر در نظر گرفته شود و این کشور متهم به یکجانبه گرایی نشود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید از دید اروپا طرح پیشنهادی چین برای بحران اوکراین را نمی تواند طرح صلح دانست.
کارگروه مشترک مجلس و سازمان بورس با نامه ای به وزیر اقتصاد پیشنهادها را ارسال کرده است.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرد: آتش‌بسی که از سوی مسکو به مناسبت جشن‌های کریسمس کلیسای ارتدکس اعلام شده از اعتبار لازم برخوردار نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنش به آتش‌بس پیشنهادی روسیه در اوکراین اعلام کرد: اعلام کرملین مبنی بر برقراری آتش‌بس در اوکراین فاقد اعتبار است!
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مجید عشقی گفت: جهت افزایش اثرگذاری اقدامات حمایتی، قصد ارائه یک پیشنهاد چند بندی به ستاد اقتصادی دولت را داریم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.
بورل گفت: پیشنهاد‌هایی که برای احیای توافقنامه هسته‌ای با ایران مطرح کردیم، تا زمانی که به مذاکره بازگردیم همچنان روی میز خواهد بود.
جوسپ بورل گفت: من منتظر [دریافت] موضع همه در مورد متن پیشنهادی هستم، زیرا اگر صادقانه صحبت کنم هیچ چیز دیگری را نمی‌بینم که بتواند به توافق نهایی منجر شود.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین پاسخ روز گذشته آمریکا به مواضع ایران در رابطه با متن پیشنهادی اروپا بر سر احیای برجام را "بسیار معقول" خواند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی در اسپانیا در خصوص مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا منطقی بود؛ منتظر جواب آمریکا هستتیم.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.
دیدار و گفت‌وگوی بلینکن با بورل درباره برنامه هسته‌ای ایران هم‌زمان با از سرگیری مذاکرات وین درباره بسته پیشنهادی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای احیای برجام انجام شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است شرایط ورزش ایران خوب نیست و دیدگاه وزیر ورزش را به چالش کشید.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ