خبر دروغ در کانال رسمی استقلال؛ خطر سقوط و کسر امتیاز
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا ساکت به خبر جنجالی پیرامون بودجه تیمهای ورزشی سپاهان واکنش نشان داد.
از یک طرف مارکا انتقال امباپه به رئال را قریب الوقوع می‌داند و از سوی دیگر نشریه آ اس همه اخبار را دروغ عنوان کرده است.
نمک‌شناس گفت: طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است.
اولیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، می‌گوید اخبار مربوط به عصبانیت شدید او پس از شنیدن خبر اخراجش دروغ است.
در جریان هواپیمای اوکراینی، وقتی آن حادثه پیش آمد، یک ساعت بعدش جمهوری اسلامی صادقانه گفت که اشتباه از جانب خودمان بوده است و اشتباه از نیرو‌های نظامی خودمان بوده است؛ صادقانه به مردم گفتند. به هر حال مردم هم وقتی دیدند که مسوولان‌شان صادقانه توضیح می‌دهند، پذیرفتند. اما هیچ‌وقت نیامدیم دروغ بگوییم که مثلا نقص فنی بود و اینها؛ می‌شد این کار‌ها را هم کرد؛ اما صادقانه گفته شد. پس از اینکه بررسی کردند و دیدند مشکل از ناحیه خودمان بوده، اعلام کردیم
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در حالی خبر از پرداخت مطالبات بازیکن نساجی داده که این موضوع صحت ندارد.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
رامی عباس، مدیر برنامه محمد صلاح، از اخباری که درباره جدایی این بازیکن از لیورپول پخش شده عصبانی است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آغاز به کار ۱۶ کارآگاه زن در کشور خبر داد.
تسنیم نوشت: شاهرخ فاتحی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خبر رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن و خاک‌سپاری یکی از جوانان در بهشت محمدی در طول چند روز اخیر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: تمام ادعا‌ها درباره این قبر و دفن ناشناس جوان کشته‌شده دروغ است
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
نخست وزیر کانادا با استناد به اخبار دروغ‌ رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و در ادامه حمایت‌های خود از اغتشاشات در ایران، در گافی آشکار از خبری کذب هم حمایت کرد!
جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای از استقبال ضعیف مردم بحرین از انتخابات فرمایشی پارلمانی در این کشور خبر داد.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید در دیدار فردای تیمش مقابل امپولی فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا را در اختیار ندارد.
موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در بخش سیاسی کشور دچار بی‌مسئولیتی و ولنگاری سیاسی هستیم. در کشور ما دروغ گفتن و تهمت زدن کنتور نمی‌اندازد ولی در دیگر کشورها اینگونه نیست. / آخرین خبر
موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در بخش سیاسی کشور دچار بی‌مسئولیتی و ولنگاری سیاسی هستیم. در کشور ما دروغ گفتن و تهمت زدن کنتور نمی‌اندازد ولی در دیگر کشورها اینگونه نیست. / آخرین خبر
بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم/ اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده/ می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟ / به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم/ داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود/ پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند
بعد از انتشار شایعاتی درباره مخالفت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با خرید بخشی از مجموعه رسانه‌ای باشگاه توسط شرکت متعلق به جرارد پیکه، بلوگرانا با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.
وزیر اطلاعات در رابطه با خبر بازداشت برادر خانم یکی از وزرا، تصریح کرد: این خبر دروغ است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اقدام مسکو به خریداری تسلیحات نظامی از کره شمالی را رد و آن را خبر جعلی خواند.
کرباسچی به عکس دستکاری شده روزنامه دولت در توئیت خبر دیدار روحانی ، خاتمی و سیدحسن خمینی با هشتگ #دروغ #روزنامه_ایران واکنش نشان داد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ