عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: زندگی در حال بازگشت به گذشته است و عمده‌ترین دغدغه مردم تهیه خوراک خواهد شد، به عبارت دیگر در حال عقبگرد به تامین نیاز‌های اولیه هستیم و نیاز‌های بعدی که با توسعه اقتصادی اهمیت بیشتری یافته است، در حال فراموشی و به حاشیه رفتن هستند.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
منابع عبری از دیدار یکی از وزرای کابینه نتانیاهو با مسئولان عمرانی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در راستای تشدید شهرک‌سازی در منطقه موسوم به C کرانه باختری خبر دادند.
عباس عبدی نوشت: اگر خود آقایان نمی‌توانند به صورت ناشناخته به درون مردم بروند، چند نفر فرد جاافتاده را به خدمت بگیرند و آنان صبح تا شب در اتوبوس، مترو، بازار، محل‌های خرید، تجمع و… بگردند و به عنوان یک فرد عادی با مردم صحبت کنند و شنونده خوبی باشند و همه را ضبط کنند و در اختیار مقامات محترم قرار دهند.
شاگردان حسین عبدی در میان استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال به ایران آمدند.
عباس عبدی نوشت: افرادی که روی کار آمده‌اند، احتمالا خیرخواه مردم هستند ولی این مساله ما نیست، آنان باید صلاحیت حرفه‌ای داشته باشند و در عمل نیز قواعد سیاست‌گذاری و اجرایی را نیز رعایت کنند. در این صورت غیرمسوول هستند، به جز این باشند همه آنان مسوول هستند.
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضایی در رسیدگی به پرونده عناصر متعرض به پلیس سرعت عمل داشته باشند و  این پرونده‌ها را در یک فرآیند عادی مورد بررسی و رسیدگی قرار ندهند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات و اردوهای لازم را برای این تیم فراهم کنند.
محمود کریمى که در مراسم مناجات خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان حرم امام رضا علیه السلام بخش‌هایی از نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را می‌خواند گفت: «برخی از مسئولین گله کردند که چرا این نامه را میخوانی؟!»
یکی از مهم‌ترین ریشه‌های بحران کنونی در انحصار مدیریت امور و امنیتی کردن اتفاقات و حذف دیگران از دایره حل مسائل است. مسوولان و مدیران امور می‌خواهند همه گوش به فرمان آنان باشند، و سکوت کنند، و به حرف آنان گوش دهند. هر کس هر حرفی و گمانه‌ای زد، محکوم است جز حرف‌هایی که خودشان می‌زنند. حرف‌هایی که معمولا تناقض‌آمیز است و صدر و ذیل آن‌ها با یکدیگر تطابق ندارد.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاونت محترم وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاون وزیر بهداشت گفته مسمومیت دختران دانش‌آموز قم عمدی بوده است که باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
عباس عبدی درواکنش به اظهارات اخیر آیت الله احمد جنتی نوشت: «آیا نتیجه می‌گیرید که مشکلات موجود یا مشکلات احتمالی بعدی با اجازه خداوند است و مسئولیتی متوجه شما نیست؟»
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتقاد از بی‌توجهی مدیران استان در خصوص وضعیت این تیم، از ناامیدی خود طی مسیری که دنبال کرده‌اند خبر داده است.
کسی از آنان نپرسید که چگونه و مطابق چه اختیاری استانداری تهران می‌تواند دستگاه‌های عریض و طویل وزارتخانه‌ها و نهادهای بالادستی و قوه قضاییه را این چنین تعطیل کند؟
بازیکن واموس اندونزی گفت: با توجه به سوابق خوب وحید شمسایی، او قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
عینیت یعنی اینکه به جای توسعه دایره نیروهای مدیریتی حکومت و تقویت حکمرانی موثر، این دایره که بسیار محدود بود، محدودتر هم می‌شود، تقریبا در اکثر نهادهای حکومتی می‌توان چنین وضعی را در حوزه وظایف آنان دید.
عباس عبدی نوشت: یکی می‌گوید ۹۰ درصد فضای مجازی دست دشمن است، خب دوستان خود را هم ساکن کنید. پاسپورت و ویزا که نمی‌خواهد. مگر کسی مانع است؟ به علاوه آیا ۹۰ درصد این ساکنان دشمن هستند؟ پس دیگر برای کی و به کی حکومت می‌کنید؟
عملیات تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری در حال انجام است. به گفته مسئولان محلی چنانچه اعتبارات این مجموعه به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد. ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود. این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکو‌های اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.
اگر حضرات از اطاق‌های دربسته تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند و از حقوق و مزایای ویژه خود بگذرند و در میان مردم و هم‌سطح با مردم درآمد داشته باشند و با ادارات به مثابه افراد عادی فاقد رانت و جایگاه مسئولیتی مراجعه کنند، به این واقعیت پی خواهند برد که نارضایتی در جامعه فراوان است.
معاون باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانیم اشتباهات داوری را عادی و ساده بدانیم و مسئولان باید فکری جدی برای این موضوع کنند.
مسئولان تونس در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر انجام مبادلات تجاری میان تونس و تل آویو، تاکید کردند که به ممنوعیت مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی متعهد هستند.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ