بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم/ اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده/ می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟ / به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم/ داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود/ پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
سرمربی استقلال مدعی است کسانی که قوانین جدید نقل و انتقالاتی را نوشته‌اند، از آن ایراد گرفته‌اند.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران جایزه بازی جوانمردانه فیفا را به بازیکن کرمونزه اعطا کرد.
دایی با چه اتهامی ممنوع‌الخروج شد و چرا عفو به او تعلق نگرفته؟
مهسا صابری در گفت و گو با "ورزش سه": اگر سریک در والیبال زنان تیم داری کند حتما در این تیم خواهیم ماند.
رضا اسدی می‌گوید علی دایی نه تنها به او که برای بسیاری از جوانان فرصت رشد و بزرگ شدن مهیا کرده است.
رضا اسدی می‌گوید علی دایی نه تنها به او که برای بسیاری از جوانان فرصت رشد و بزرگ شدن مهیا کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان می‌داد و در دیدارهای زیادی برای سربلندی ایران تلاش کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان داد.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
متهم گفت: مهسا مدام می‌گفت خیلی بی‌عرضه هستی و وقتی به او می‌گفتم نمی‌توانم کار مناسبی پیدا کنم گفت تو حتی عرضه این را نداری که سرقت کنی. برای اینکه به من ثابت کنی دوستم داری و لیاقت زندگی با مرا داری باید یک ماشین سرقت کنی. از شنیدن حرف‌های مهسا خیلی ناراحت شدم. به او گفتم به تو ثابت می‌کنم که عرضه سرقت را دارم.
دایی نوشت: آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار "اشتری" فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه "مهسا امینی" تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است
رئیس مجلس گفت: درگذشت خانم مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم، درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند.
تسلیت و همدردی دایی، کریمی،یحیی و... با خانواده مهسا امینی
علی دایی، با انتشار تصاویری به فوت مهسا امینی واکنش متفاوتی نشان داد.
دایی مهسا امینی گفت: می‌گوید: از کسی نمی‌ترسیم. اما مثل مرغ سربریده‌ایم. وی افزود: دختر ما مگر علف هرز است. شکایت کرده‌ایم. به هر جایی که لازم باشد شکایت کرده‌ایم. ما نه به دنبال این هستیم که مبالغه کنیم و نه می‌خواهیم حق دخترمان ضایع شود.
از حال خواهرزاده‌اش گفت: «مغزش که از کار افتاده بود. قلبش هم حالا دیگر نیمه‌فعال شده و کلیه‌هایش هم دیگر کار نمی‌کنند. دکترها گفتند فقط دعا کنید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ