موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در بخش سیاسی کشور دچار بی‌مسئولیتی و ولنگاری سیاسی هستیم. در کشور ما دروغ گفتن و تهمت زدن کنتور نمی‌اندازد ولی در دیگر کشورها اینگونه نیست. / آخرین خبر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر بحث داغ و جنجالی محافل فوتبالی کشورمان، سقف بودجه اعلامی توسط باشگاه هاست.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
رهبر انقلاب در دیدار با دانشمندان هسته‌ای کشور فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.
هرگز در ایران حقوقم را به موقع نگرفتم. من دوست ندارم دروغ بشنوم اما یک‌بار به من می‌گویند امروز یک‌بار هم می‌گویند فردا. یا می‌گویند امروز رمضان است و فردا نوروز و گاهی هم می‌گویند محرم است.
رسانه‌های جمهوری آذربایجان امروز در ادامه ادعا‌های خصمانه و نفرت پراکنی علیه کشورمان مدعی شدند پرچم ایران از جلوی سفارتخانه ایران در خیابان بنیاد سرداروف باکو برداشته شده است.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
ماجرای حمله به سفارت عربستان و تنش‌زدایی میان دو کشور بعد از هفت سال، در درون خود یک درس مهم را به ما می‌آموزد که آن‌هم عبارتست از: «ارتباط عمیق مسائل داخل کشور به سیاست خارجی.» طی دو هفته گذشته از یک سو سفر رافائل گروسی به تهران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند و از سوی دیگر، اعلام رسمی تنش‌زدایی میان ایران و عربستان در ۱۹ اسفند، به وضوح اثبات کرد که چگونه وضعیت داخل کشور به سیاست خارجی پیوند خورده است
ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است. با این وجود صد‌ها شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیارد‌ها دلار توسط آل سعود خرج آن‌ها شد در حوادث اخیر شکست خوردند.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
دختر شطرنج باز کشورمان به دروغ سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پناهندگی‌اش واکنش نشان داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
وزیر کشور گفت: اتفاقات اخیر سبب شد مشکلات اجتماعی و عفونت‌هایی که در درون پیکره بزرگ جامعه ما هست ظهور و بروز بیشتری پیدا کند.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
با توجه به اسم انتخاب شده برای سال، ماجرا جالب توجه‌تر به نظر می‌رسد؛ اینکه مجموعه‌ای دانش بنیان توانسته ادعایی که درباره کشورمان مطرح شده را راستی‌آزمایی کرده و در پایان بررسی‌های دقیق و فنی، نتیجه بگیرد که آن ادعا صحت دارد. نتیجه‌ای که می‌تواند ماجرای مطرح شده را وارد فاز دیگری نماید و مانع از آن شود که توده عظیم و غلیظ متان در جنوب تهران، به بوته فراموشی سپرده شود.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درانتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی غفلت کرده‌ایم و به همین دلیل امروز آمریکایی‌ها گاهی اوقات توانسته اند، خود را به‌عنوان منجی کشور ما در ذهن برخی از نوجوانان نشان دهند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
یک نماینده مجلس گفت: شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشور‌های اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشور‌ها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.
سردار سلامی گفت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه است و جوهره اصلی این تقابل راهبردی، تقابل جهل و آگاهی است. منشاء و ریشه این ناآرامی‌ها به طور دقیق بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق در کانون و قلب نظام سلطه نهفته است.
فرمانده کل سپاه گفت: اتفاقاتی که امروز درون کشور ما جاری است، دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه یعنی تقابل جهل و آگاهی است.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در بخش سیاسی کشور دچار بی‌مسئولیتی و ولنگاری سیاسی هستیم. در کشور ما دروغ گفتن و تهمت زدن کنتور نمی‌اندازد ولی در دیگر کشورها اینگونه نیست. / آخرین خبر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ