وزیر اطلاعات در رابطه با خبر بازداشت برادر خانم یکی از وزرا، تصریح کرد: این خبر دروغ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پیکان از عقد قرارداد با مهاجم فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور خبر داد.
علی خطیر از پاسخ صریح به سوال پیرامون خرید بازیکن خارجی طفره رفت.
علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد.
وزیر خارجه لبنان از پاسخ محکم خود خطاب به سفرای پنج کشور بزرگ در خصوص چادرهای نصب شده از سوی حزب الله در مزارع شبعا خبر داد.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
باشگاه پیکان از عقد قرارداد با مهاجم فصل گذشته سایپا خبر داد.
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
باشگاه پیکان از عقد قرارداد با بازیکن فصل گذشته تراکتور خبر داد.
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: برای موفقیت شرط لازم اختیار است و شرط کافی برای استفاده درست از آن، ابتکار تصمیم سازان و شجاعت تصمیم گیران است.
منابع فلسطینی از بازجویی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از سوی اشغالگران که قریب به پنج ساعت به طول انجامید، خبر دادند.
منابع فلسطینی از بازجویی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از سوی اشغالگران که قریب به پنج ساعت به طول انجامید، خبر دادند.
باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای خطاب به حمید مطهری نوشته که این باشگاه خانه او است و خبر جدایی این مربی را اعلام کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
دیمیتری مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد، اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند. فکر می‌کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند، زیرا کارشان راحت شد.
منابع محلی در افغانستان از وقوع انفجار در مسجدی خبر دادند که «گلبدین حکمتیار» رئیس حزب اسلامی این کشور در آن خطیب نماز جمعه بود.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
وزیر اطلاعات با خانواده شهید سلمان امیر احمدی دیدار کرد و ضمن آن خبر دستگیری قاتل شهید را به خانواده وی ابلاغ کرد.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشتند که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشتند.
اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشت که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشت.
منابع افغان از انفجاری در هرات و جان باختن خطیب نماز جمعه مسجد گازرگاه خبر دادند.
خبر ترور ناجوانمردانه‌ات را شنیدیم و افسوس خوردیم که چرا به قدر بدخواهان میهنمان تو را نمی‌شناختیم. کمی دیر شده، ولی به پاس یک عمر تلاش علمی بی‌منت و بی‌نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، به تو افتخار می‌کنیم. روحت شاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ