یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
رابرت مالی، نماینده ویژه پیشین آمریکا در امور ایران در واکنش به توافق ایران و آمریکا برای آزادی زندانیان آمریکایی نوشت: برای سیامک، مراد، عماد و دو نفر دیگر از زندانیان و عزیزانشان این خبر خوشایندی است.
متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واکنش واشنگتن به اظهارات رئیس جمهور ایران پیرامون حجاب، گفت: من اظهارات او (رئیس جمهور ایران) را دیده‌ام. ما همانطور که قبلا گفته‌ایم معتقدیم زنان و دختران در ایران و در هر کجای دیگر باید آزاد باشند تا هرچه می‌خواهند بپوشند.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید تصویب قانون اصلاحات قضایی صهیونیست‌ها را «تاسف بار» خواند.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، گفت که واشنگتن شرایط را «رصد» می‌کند.
رئیس جمهور و وزیرخارجه آمریکا از توافق ترکیه برای عضویت سوئد در ناتو استقبال کردند.
رییس فدراسیون والیبال با تکذیب شایعه‌ی منتشر شده درباره نفرات معرفی شده برای اخذ ویزای آمریکا، از پیگیری حقوقی این موضوع خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ادعا‌ها درباره ربوده شدن مغز متفکر عملیات علیه اسرائیلی‌ها در قبرس از ایران واکنش نشان داد.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
منابع رسانه‌ای از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی در دیرالزور سوریه در واکنش به حمله راکتی به پایگاه این ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» خبر دادند.
هادی چوپان به شایعه دعوت نشدن به مسابقات پیتسبورگ آمریکا واکنش نشان داد.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود:در هفته‌های اخیر نیز تبادل پیام‌های غیرمستقیم برای به روز رسانی آن در جریان بوده است.
وزارت امور خارجه چین در واکنش به خبر پرواز بالن جاسوسی چین بر فراز بخش هایی از آمریکای شمالی، از این موضوع اظهار بی اطلاعی و اعلام کرد که در این باره تحقیق می کند.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به اعدام "علیرضا اکبری" به جرم جاسوسی برای انگلیس واکنش نشان داد و گفت که از شنیدن این خبر وحشت کرده است.
انس طلا در واکنش به خبر افزایش نرخ بهره نیم درصدی فدرال رزرو آمریکا ریزش بیش از یک درصدی را کسب کرد.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا با استناد به اخبار منتشره مبنی بر اعلام تعطیلی فعالیت پلیس امنیت اخلاقی از سوی ایران، بار دیگر مدعی شد اوضاع زنان در ایران رو به بهبود نیست.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز به خبر استقرار بمب‌افکن های بی- ۵۲ آمریکا در شمال استرالیا واکنش نشان داد.
سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی به تحریمش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی به تحریمش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر از سوی کره‌شمالی، از رزمایش‌ های مشترک این کشور با کره‌جنوبی و ژاپن خبر داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ