بعد از انتشار شایعاتی درباره مخالفت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با خرید بخشی از مجموعه رسانه‌ای باشگاه توسط شرکت متعلق به جرارد پیکه، بلوگرانا با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.
شایعاتی مبنی بر حضور فیلیپ کوتینیو در فوتبال عربستان یا قطر وجود دارد. در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد از درآمد فروش به بارسلونا خواهد رسید.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
هدف نقل و انتقالاتی جدید بارسلونا بردلی بارکولا، فوتبالیست فرانسوی از المپیک لیون است.
پدری احتمال اینکه به زودی از بارسلونا برود را صفر عنوان کرد.
بارسا ۵گل خورد! رئال، منچستر را برد
متئو آلمانی، مدیر بارسلونا، چند روز قبل دیداری با عثمان دمبله داشته و به او گفته که اخبار مربوط به جذب کیلیان امباپه دروغ است.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت، اما عملکردش با انتقادات بسیاری روبرو شد.
خائومه یوپیس، یکی از اعضای باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با رادیو مارکا ادعا کرد که مطرح شدن ادعای بازگشت مسی به بارسا برای فریب اذهان عمومی است.
مارک اندره تراشتگن امشب در سن‌مامس درون دروازه بارسا به میدان خواهد رفت. ورزشگاهی که از آن خاطرات تلخی دارد.
به نظر می رسد باشگاه اینتر قصدی برای جریمه لوکاکو و بارلا پس از درگیری در بازی برابر سمپدوریا ندارد.
درحالیکه در هفته‌های گذشته شایعه پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به مسی بارها مطرح شد اما فابریزو رومانو می‌گوید این ادعا از اساس غلط بوده و هیچ پیشنهاد و مذاکره‌ای در کار نبوده است.
ژاوی هرگز شجاعت استادش پپ گواردیولا را ندارد و بر خلاف وعده‌هایی که داده بود، بارسا نه مثل فلسفه و مدلی بازی می کند که پپ زنده کرده بود و نه حتی خوب نتیجه می‌گیرد.
بعد از دیدار شب گذشته بارسلونا و اینتر، رسانه‌های ایتالیایی انتقادهای زیادی از رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، کرده و او را بدترین بازیکن بارسلونا در این بازی می‌دانند.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات ورزشی، رئال مادرید در 10 سال گذشته برای خرید بازیکن، بیش از ارزش واقعی‌شان هزینه کرده اما در بارسا شرایط برعکس است.
دنی ماکلیه، داور هلندی، برخورد بین آلفونسو دیویس و عثمان دمبله در درون محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. این صحنه کاملا مشکوک به پنالتی بود.
پائولو فوتره، ستاره سابق اتلتیکو، که دوست صمیمی مدیر برنامه های لوئیس فیگو بود، با یک مکالمه تلفنی دروغین، نقش مهمی در انتقال فیگو از بارسا به رئال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ