می‌توانید بسیاری از علل درد بازو را با چند درمان ساده مدیریت کنید. با این حال، علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد در صورت درد بازو باید فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی اورژانسی باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان گفت: تیمش در بازی مقابل اندونزی ناهماهنگ بود و این شرایط در مسابقه نخست طبیعی است.
ژوزه مورایس نظر متفاوتی نسبت به از دست رفتن قهرمانی برای سپاهان و تاثیر بازی حساس با ملوان دارد.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تحلیل دلایل باخت این تیم مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته خود، در دربی بی‌برنامه بود.
یکی از بیماران از رفتار مشکوک جراحانی می‌گوید که پیش از عمل زمانی که بیماران تحت بیهوشی هستند سعی می‌کنند امضای فرم‌ها را در حالی که مردمک چشم‌های بیماران باز است از آنان بگیرند. منتقدان می‌گویند لیزیک باید ممنوع شود چرا که خطری برای سلامت عمومی اس و یک اپیدمی درد و کوری در سراسر جهان به دلیل این روش ایجاد شده است.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، در دقایق پایانی نیمه اول بازی با اسپورتینگ به دلیل درد در ناحیه قفسه سینه تعویض شد.
دندان درد یکی از رایج‌ترین مشکلات در بین علاقه‌مندان به مواد قندی و افراد دارای اعتیاد به شیرینی جات است. این موضوع سبب می‌شود که برخی افراد علیرغم مسواک زدن دائمی پس از مصرف شیرینی جات، باز هم به دلیل حساس شدن دندان‌ها دندان درد را تجربه کنند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل عمده باخت ما تعداد خطاها و پنالتی‌های از دست داده خودمان بود.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از بازی با نساجی مازندران از هدایت این تیم استعفا کرد.
یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.
سرمربی ۴۸ ساله تیم فوتبال پورتو درباره دلایل نیمکت‌نشینی مهدی طارمی در کاپ پرتغال را توضیح داد.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
یکی از دلایل نمایش خوب ما، کیفیت زمین بود. اگر کیفیت لیگ یک پایین است، چون کیفیت زمین پایین است.
موضوع این است که مشخصا فروش اموال و انتشار اوراق نوعی منبع درآمد موقت محسوب می‌شود و نمی‌توان برای هزینه‌های ثابت و پایدار، روی آن‌ها حساب باز کنیم. اما متاسفانه مجلس در دوره‌های مختلف به این نکته توجه نداشته و هر بار به هزینه دولت افزوده است و بودجه‌هایی را به تصویب رسانده که در نهایت به کسری بودجه شدید ختم شده است. زیرا همین فروش اموال انتشار اوراق را به دلیل آسیب‌های جانبی که دارد، نمی‌توان به صورت دائم انجام داد
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره تعویق مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر عنوان کرد.
محمد ربیعی اعلام کرد به دلیل وجود برخی مشکلات تیمش دیرتر به فرم ایده‌آل بازمی‌گردد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تغییر تاکتیک بازی مانع از پیروزی این تیم در دربی ۹۹ پایتخت شد.
گرگان- در حالی که گردشگری می تواند بازوی توسعه گلستان باشد اما مدیران و کارشناسان بدنه گردشگری استان تعریف درستی از گردشگر نداشته و سند آمایش گردشگری هم در قفسه ادارات خاک می خورد.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال درباره دلایل ناکامی تیم ملی ایران در جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ