مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره تعویق مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات لغو تحریم با بیان اینکه ایران همچنان از احیای برجام استقبال می‌کند، گفت بایدن از امضای توافقنامه احیای برجام به دلایل انتخاباتی هراس دارد.
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد دلایل احتمال لغو اعزام رکابزنان به ازبکستان و پا پس کشیدن باشگاه‌ها در اعزام‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
حجت کریمی، رئئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال به تازگی همه احکام مشاوره برای باشگاه در زمان مدیریت علی فتح الله زاده را لغو کرد.
منابع رسمی در آلمان از لغو دستکم ۶۸۰ پرواز در این کشور به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان چهار فرودگاه خبر می دهند.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
آکادمی اسکار در طول تاریخ بیش از ۹ دهه‌ برگزاری، در چند مورد تصمیم گرفت نامزدی فرد یا فیلمی را برای کسب جایزه به دلایل مختلف لغو کند.
حسینی همدانی، امام جمعه کرج تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصرح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
سخنگوی صمت، لغو عرضه دنا در بورس بدلیل ملاحظات ناشی از ورود سازمان بازرسی بود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
وزیر میراث‌فرهنگی درباره لغو روادید ایران با برخی از کشورها در این باره گفت:جلسات کارشناسی گذاشتیم و نظرات افراد مختلف احصا شده و دلایل اقدام برای لغو روادید با هر کشور را مشخص کردیم.
دفتر اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد، به دلایل جسمانی و ابتلای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به آنفلوآنزا سخنرانی که قرار بود عصر جمعه باشد، لغو شد.
آلبرت بغوزیان، استاد دانشگاه و اقتصاددان گفت: زمانی که بودجه بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی‌شده به تصویب می‌رسد به این معنی است که این اطمینان وجود دارد که این درآمد‌ها محقق می‌شوند و اگر می‌بینیم که در بخش درآمد‌های حاصل از گمرک این منابع به دست نیامده به دلیل احتمالاتی است که در سال گذشته از برخی لغو ممنوعیت‌ها داده می‌شد. حتی پیش‌بینی می‌شد آزادسازی واردات خودرو در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام گیرد و برای همین دلیل است که منابع حاصل از عوارض گمرک تنها ۳۲ درصد رقم مصوب ۶ ماهه اعلام شده است.
امروز قرار بود پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر به مصاف تیم ستاره سرخ برود که این بازی به دلیل بارش باران و شرایط زمین ورزشگاه کاظمی برگزار نشد.
برخلاف تصورات کیش نتوانست از برگزاری جام جهانی در قطر بهره‌برداری ویژه‌ای داشته باشد.
قطر اعلام کرد نمی‌تواند وسیله نقلیه‌ای برای انتقال مسافران به دوحه را از این بنادر فراهم کند.
وزارت ورزش رئیس قانونی یک فدراسیون را به دلایل عجیب و غریب، برکنار کرده و نتیجه انتخابات آن را لغو و ابطال کرد.
آیت الله هاشم زاده هریسی گفت: این‌که در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری برخلاف دوره‌های گذشته به دیدار رهبری نرفتند دلیل خاصی نداشت.
یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های این هفته لیگ برتر، نگرانی مقامات فوتبال انگلیس و برگزارکنندگان مسابقات از بی احترامی تماشاگران حاضر در ورشگاه‌ها به ملکه بود و اینکه یک دقیقه سکوت با سوت و توهین همراه شود.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ