وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز وضعیت مهدی هاشمی نسب برای دیدار فردا برابر ملوان مشخص نیست.
مارکوس آلونسو، مدافع بارسلونا، هنوز جدایی عثمان دمبله را قطعی نمی داند!
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.
مصدومیت ثنا صادقی در دیدار نخست تیم ملی زنان برابر میانمار، برای او دردسرساز شده است.
ژوزه مورینیو با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با آاس رم قرارداد دارد، مطمئن نیست فصل بعد نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه دهد.
سرمربی رئال مادرید با وجود برتری 5-2 مقابل لیورپول در آنفیلد هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند.
یحیی گل محمدی احتمالا خودش را شایسته سرزنش شدن نمی داند، اما عمر ستایش و تمجید در فوتبال همینقدر کوتاه است.
هافبک رئال مادرید بعد از ثبت یک رکورد قابل توجه در جام باشگاههای جهان، آینده خود در اسپانیا را نامشخص دانست.
جود بلینگام اعتراف کرد که حذف انگلیس از جام جهانی هنوز او را آزار می دهد.
در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
مراسم معارفه کریستیانو رونالدو پر از اتفاقات مهم و جالب توجه بود.
متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
دختر جوان گفت: هنوز یک سال نمی‌شود که ازدواج کرده‌ام، اوایل زندگی خوبی داشتم، اما نمی‌دانم چه شد که اختلافاتم با همسرم روزبه‌روز بیشتر شد. از این موضوع خیلی ناراحت بودم. در این میان یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای حل مشکلم به رمال مراجعه کنم. مرد رمال پول زیادی از من گرفت و مدعی بود که طلسم شده‌ام و ارواح خانه‌ام را محاصره کرده‌اند.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را هنوز غیرممکن نمی داند.
تیلو کِرِر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه سرخیو راموس و تیاگو آلکانتارا در جام جهانی برای اسپانیا بازی نخواهند کرد، متعجب است.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
تونی کروس بار دیگر تاکید کرد که با پیراهن رئال بازنشسته خواهد شد ولی گفت که هنوز زمان دقیق خداحافظی‌اش از فوتبال را نمی داند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
روسیه تاکنون اقداماتی را که مستلزم پاسخ هسته‌ای این کشور باشد، مشاهده نکرده است.
یورگن کلوپ نگرانی ها در مورد وضعیت لیورپول را منطقی نمی داند و وعده داد که از بازی فردا برابر بورنموث، به مسیر پیروزی بر می گردند.
ژاوی، سرمربی بارسا، هنوز نمی داند که فردا می‌تواند از بازیکنان جدید خود در مقابل رایو وایه‌کانو استفاده کند یا خیر.
دروازه بان مس کرمان اعلام کرد که این تیم هنوز در بسیاری از پست ها، نفرات مدنظر خود را جذب نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ