سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
سه بازیکن مصدوم پرسپولیس شرایط حضور در نخستین بازی فصل پیش روی لیگ برتر را پیدا می کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شرایط پیش آمده در این تیم و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند عصبانی است، بعد از پایان جلسه هیات مدیره گفت: اتفاق خاصی نیفتاد و به نتیجه خوبی نرسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.
محمد محمدی می‌گوید امیدوار است شرایط برای ماندن گل‌محمدی فراهم شود؛ معاون پرسپولیس همچنین ادعا می‌کند هنوز کار نقل و انتقالاتی سرخ‌ها شروع نشده است.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مذاکره به باشگاه با بازیکن مازاد برای جدایی از جمع سرخپوشان ناراحت است.
گل‌محمدی می‌گوید اهمیت سه امتیاز خانگی بازی با پیکان با توجه به شرایط جدول خیلی زیاد است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
سرمربی پرسپولیس در آستانه تقابل با ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط حریف، مدعی شد که شاگردان مازیار زارع علیرغم جایگاهی که در اختیار دارند، فوتبال خوبی را تا اینجای لیگ به نمایش گذاشته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نخستین انتقاد فصل جاری خود را از روند رسیدگی هیات مدیره باشگاه به مشکلات وارد کرد.
سرمربی پرسپولیس از وضعیت زمین تمرینی تیمش گلایه دارد و شرایط استادیوم تیمش راضی نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جلسه هیات مدیره درخواست‌هایش برای بهتر شدن شرایط تیم را مطرح کرد. گمانه‌زنی‌هایی هم که در مورد برکناری مدیرعامل سرخپوشان مطرح شده بود فعلا منتفی شد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
گل‌محمدی می‌گوید تیمش شرایط تمرینی و روحی سختی را پشت سر گذاشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ