ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان گفت: تیمش در بازی مقابل اندونزی ناهماهنگ بود و این شرایط در مسابقه نخست طبیعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع نساجی معتقد است این تیم با توجه به تغییرات زیاد نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر دارد.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
یافته‌های محققان شواهدی را برای زمان‌بندی مصرف غذا به‌عنوان یک استراتژی جدید برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری خلقی در افرادی که دچار ناهماهنگی شبانه‌روزی هستند، ارائه می‌کند.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
ما با رفع ناهماهنگی صوتی و بهتر کردن صدای خواننده با استفاده از نرم افزار مشکلی نداریم. هم چنین، ما با لب خوانی خوانندگان در کنسرت‌ها نیز کنار آمده‌ایم. ما با برخی از نوازندگان ناشناس که ساز می‌نوازند نیز مشکلی نداریم پس چرا بر روی آواز‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی خط می‌کشیم؟
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از برکناری سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دلیل مواضع غیرحرفه‌ای و ناهماهنگی خبر داد.
با برگزاری رقابت‌های لیگ یک (هفت مسابقه)، ورزشگاه‌های ایران شاهد انجام ۱۲ بازی مهم و حساس خواهند بود.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
در پی ناهماهنگی و تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان قرار است تغییراتی در سطوح عالی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش رقم بخورد.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: عدم همراهی و ناهماهنگی برخی مدیران و دستگاه‌ها برای انجام اقدامات مورد نیاز قرارگاه عملیاتی سفر این کلانشهر مذهبی قابل توجیه نیست و زمان را هدر می‌دهد.
سیدصادق حسینی فعال رسانه‌ای نوشت: شنیده می‌شود قالیباف به دلیل ناهماهنگی حسینی با او، از ماندن خاندوزی حمایت می‌کند.
ناهماهنگی میان فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، باعث یک اتفاق عجیب در هیئت ژیمناستیک پایتخت شد.
جواد نکونام با تاخیر نزدیک به نیم ساعته در نشست خبری حضور یافت.
مربی پرسپوليس به دلیل ناهماهنگی شکل‌گرفته نتوانست در جایگاه ویژه حاضر شود.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
معصومه رضازاده در مورد وضعیت لیگ برتر فوتسال زنان و ناهماهنگی و بی‌نظمی در انجام دیدارهای این سطح از فوتسال زنان صحبت کرد.
نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ناهماهنگی در پرداخت بین کارکنان و سازمان های مختلف دولتی در حالی است که رئیس جمهور قول ارائه لایحه نظام پرداخت هماهنگ را داده بود.
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال، درباره ناهماهنگی ایجاد شده در هفته سوم مسابقات در بازی سایپا و پیکان توضیح داد.
تیم ملی اروگوئه در آستانه جام جهانی 2022 خود را برای محک زدن ستاره‌های بزرگش مثل لوئیس سوارز، کاوانی، داروین نونیز، فدریکو والورده و رودریگو بنتانکور آماده می‌کند.
پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو پیشنهاد متفاوت و تقریبا همزمان ارائه کرده بود.
مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران که یکی از عوامل بروز ناهماهنگی در مراسم امروز رونمایی از کاپ جام جهانی قلمداد شده بود، از خودش دفاع کرد.
کارشناس و پسشکسوت فوتبال با بیان این که خط دفاعی آبی پوشان ناهماهنگ است، گفت: استقلال بازی حساسی برابر مس دارد اما مدافعان این تیم نباید برابر مدافعان حریف اشتباه کنند.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب از ناهماهنگی در اطلاع رسانی پرشمار مذاکرات وین انتقاد گرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ