سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از بازی با نساجی مازندران از هدایت این تیم استعفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلایل کاهش تعداد داوران لیگ دسته اول فوتبال در فصل پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.
کدخدایی گفت: در انتخابات‌های مجلس و خبرگان مراحل متعددی برای اعتراض افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده وجود دارد، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت نداریم. بلکه تنها اعلام می‌شود این تعداد افراد واجد شرایط و صلاحیت‌ها هستند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم، صلاحیت‌ افراد را بررسی می‌کنیم و باید دلایل ردصلاحیت‌ها به صورت محرمانه به افراد اعلام شود.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم، صلاحیت‌ افراد را بررسی می‌کنیم و باید دلایل ردصلاحیت‌ها به صورت محرمانه به افراد اعلام شود.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: پارک مورب خودروها در مراسم‌هایی مانند ظهر عاشورا جهت نظم بخشی و روان سازی ترددها است.
یک نماینده کنگره آمریکا سیاست‌های مهاجرتی رئیس‌جمهور این کشور را زمینه‌ساز استیضاح وی دانست.
مرکز پژوهش‌های اقتصادی اتاق تهران در گزارشی اعلام کرد دلارزدایی به وضعیتی اشاره دارد که کشورها بنا به دلایلی اقدام به حذف دلار به‌عنوان ارز اصلی در اقتصاد خود می‌کنند.
والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه، در مصاحبه‌ای کوتاه با تاس توضیح داد که چرا تیم ملی این کشور به مسابقات قهرمانی فوتبال آسیای مرکزی نخواهد رفت.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دلایل حذف برخی متقاضیان خودروهای وارداتی را توضیح داد.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر اعلام استعفای خود از این فدراسیون در مورد دلیل آن توضیح داد و گفت: طی دو سال به آنچه متعهد شده بودم، عمل کردم بنابراین می‌خواهم به خاطر مسائل شخصی بروم.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری دلایل استعفای سرمربی تیم ملی این رشته را اعلام و تاکید کرد که کمیته فنی بزودی در این مورد تصمیم می گیرد.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که برق هزاران نفر در مناطق شمالی این کشور به دلایل نامعلوم قطع شده است.
محمد ربیعی اعلام کرد به دلیل وجود برخی مشکلات تیمش دیرتر به فرم ایده‌آل بازمی‌گردد.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ دلایل انتخاب ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران را اعلام کرد.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود به صورت رسمی از مشکلات بوجود آمده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا عذرخواهی کرد.
این روزها خبرهایی پیرامون به سرانجام رسیدن توافقات و احیای برجام از وین به گوش می رسد و همین مسئله موجب شده است تا روند نرخ دلار در بازار آزاد کاهش یابد و فشار فروش در سهام دلاری محور افزایش یابد. آیا نرخ دلار بازار آزاد برای بازار سرمایه مهم است؟
نکونام دلایل رد سرمربیگری استقلال را اعلام کرد
به تازگی سازمان سینمایی اعلام کرده خود از طریق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد اجرای این امور را دارد و به همین دلیل هنر و تجربه عملاً از چرخه کنار گذاشته شده و اکنون آخرین روزهای فعالیت‌های اداری این گروه در جریان است. پس از این تصمیم سازمان سینمایی که قاعدتاً با قطع کمک سازمان سینمایی به این گروه همراه خواهد بود، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل این موسسه استعفاء داد و اکنون هیات مدیره می‌بایست در پی مدیرعامل تازه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ