عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.
یک شرکت فن‌آوری با همکاری دانشگاهی در توکیو توانستند اپلیکیشنی را طراحی کنند که با بهره‌گیری از هزاران تصویری که از گربه‌ها در اختیار دارد بتواند به شما بگوید چه زمانی گربه شما احساس درد دارد.
سردرد‌ها معمولا مشکل نگران‌کننده‌ای نیستند، اما یک سردرد ناگهانی که احساس کنید بدترین سردرد زندگی‌تان است را نباید نادیده بگیرید. همچنین اگر سردرد با سفتی گردن، ضعف یا تغییر بینایی همراه باشد ممکن است از آنوریسم یا خونریزی مغزی حکایت کند. در بیمارستان معمولا برای فردی که سردرد ناگهانی و شدیدی دارد سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی تجویز می‌شود.
دانشمندان معتقدند رگ‌های خونی در گلو و دهان و عصب سه‌قلو نقش مهمی در احساس تیر کشیدن سر در سردرد بستنی دارند. اما هنوز درباره اینکه کدامیک از آن‌ها نقش اصلی را در این مورد به عهده دارند، به توافق نرسیده‌اند.
«درد» احساس ناخوشایند ناشی از تحریک پایانه‌های عصبی درد است که فرد را از وجود مشکلی در بدنش آگاه می‌کند.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در حالی برابر منچسترسیتی به میدان رفت که احساس درد زیادی داشت.
مصاحبه اردوغان رئیس جمهور ترکیه با رسانه‌های این کشور پس از احساس درد معده او ناگهان متوقف شد.
هافبک استقلال همچنان در مچ پای خود احساس درد می‌کند و با وجود مصدومیت برای تیمش به میدان می‌رود.
درد علی (ع) دو گونه است: یک درد، دردی است که از زخم شمشیر ابن ملجم در فرق سرش احساس می‌کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه‌های شب خاموش به دل نخلستان‌های اطراف مدینه کشانده.
اگر احساس شروع ناگهانی درد شدید در شانه خود دارید، می‌تواند ناشی از شرایطی به نام تاندونیت حاد کلسیفیک یا تاندونیت کلسیفیک باشد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد افرادی که مبتلا به اوتیسم هستند، درد را با شدت بیشتری نسبت به دیگران احساس می‌کنند.
احساس می‌کنم یک پوسترِ برای همه چیزهای اشتباه در یک بازی هستم. رفتاری که با من شد، انسانی نبود.
هافبک پر تلاش و با تجربه اراکی با توجه به دردی که احساس می‌کرد، در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین بازی شد تا آلومینیوم ۱۰ نفره به کار ادامه دهد.
محققان مدت‌هاست متوجه شده‌اند که ارزش بقای درد به این معنی است که بسیاری از حیوانات، ظاهراً به استثنای حشرات، آن را تجربه می‌کنند. اما بررسی بیش از ۳۰۰ مطالعه علمی را و شواهدی که یافته شد، نشان داد، حداقل برخی از حشرات احساس درد می‌کنند؛ در این میان، حشرات دیگر هنوز با جزئیات کافی مورد مطالعه قرار نگرفته اند.
مدافع ملی‌پوش استقلال در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز احساس درد می‌کند.
یکی از بیماری‌های شایعی که می‌تواند بیماری قلبی را تقلید نماید، زخم معده و دوازدهه است. این بیماری می‌تواند علایمی ایجاد نماید که به صورت درد سینه احساس شده و علایم مشابه با بیماری‌های قلبی ایجاد نماید.
مدافع مصدوم استقلال هنوز در ناحیه دوقلو احساس درد می‌کند و وضعیتش برای دیدار با ذوب‌آهن مشخص نیست.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله درباره اینکه نشانه‌های سکته قلبی چیست؟ گفت: درد قفسه سینه شایع‌ترین عاملی است که فرد را به مراکز درمانی و اورژانس می‌کشاند و باعث احساس درد به خصوص در جناق قفسه سینه است که می‌تواند این درد به فک، شانه چپ سرایت کرده و ممکن است در ناحیه معده و زیر جناق سینه احساس شود.
هر سلول بدن ساعت مولکولی خاص خود را دارد که به سیگنال‌های ضربان‌ساز اصلی که در مغز ما وجود دارد، گوش می‌کند. بنابراین، زامیل کادر، عصب‌شناس دانشگاه آکسفورد و همکارانش این فرضیه را مطرح کردند که مقدار دردی که احساس می‌کنیم ممکن است ناشی از ریتم سلول‌هایی باشد که درد را تشخیص می‌دهند.
آیا گوش شنوایی هم وجود دارد که احساس خطر کند و دل به جوان‌ها بسپارد و پای درد دل آن‌ها بنشیند و بشنود که «ما از درد ناچاری و بر خلاف میل باطنی خود خانه و خانواده و کشورمان را ترک می‌کنیم تا آینده بهتر و امن تری را بسازیم»؟ قرار بوده است که چتر نهضت جوان گرایی همه جوان‌ها را زیر سایه خود بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ