اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت مبلغ علی‌الحساب خرید گندم به کشاورزان تا مشخص شدن قیمت خرید تضمینی سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
بانک سپه در خرداد‌ماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 26 هزار و 96 میلیارد و 120 میلیون ریال در قالب بیش از 20 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و کمک ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
بانک سپه در خردادماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۶ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در قالب بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
وینگر فصل گذشته تیم فوتبال گلگهر سیرجان پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل امضا کرد.
از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۲.۲ همت شامل ۷.۶ همت تسهیلات فرزند و ۲۴.۶ همت تسهیلات ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت مبلغ ۹۷۰ میلیارد تومان به کشاورزان کلزاکار بابت خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در روز شنبه ۱۳ خرداد خبر داد.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
فدراسیون فوتبال در قانون جدید اعلام کرده پرداخت پاداش یا مبالغ تشویقی ممنوع است.
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح الله زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مبلغ ۱۵۰ هزار دلار برای هر قربانی فارغ از ملیت، سن و جنسیت در نظر گرفته شده که هر کدام از بازماندگان قربانی، در صورت داشتن آمادگی دریافت غرامت می‌توانند به صندوق مربوطه در وزارت راه و شهرسازی رجوع کنند در همین راستا تعدادی از خانواده‌ها و یا وکلای قربانیان به این صندوق در وزارت مراجعه و غرامت خود را مطالبه کرده و به آن‌ها پرداخت شده است.
معاون بازسازی روستایی بنیاد مسکن گفت: مبلغ وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان و سود آن، پنج درصد است.
چلسی و بنفیکا برای انتقال انزو فرناندز با مبلغ 105 میلیون پوند به توافق رسیدند.
مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
رئیس سابق کمیته انضباطی تاکید کرد که مبلغ هنگفت حکم ویلموتس را باید خاطیان پرونده بپردازند.
سخنگوی هئت رییسه فدراسیون فوتبال از پرداخت پاداش 15هزاردلاری پیروزی مقابل ولز پیش از بازی با امریکا خبر داد.
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
باشگاه استقلال از ۲۵ درصد مبلغ خود در بورس برای پرداخت بدهی‌هایش استفاده کرده است.
مبلغ وام ازدواج از رقم چند صد هزار تومان در سال‌های دور، حالا به بالای ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. اما این روی خوش ماجرا در اجرا با کاستی و مشکلاتی برای جوانان متقاضی این وام همراه شده است که نیازمند ورود جدی نهاد ناظر به ماجراست.
قاضی صلواتی خطاب به متهم شارمهد گفت: تقوی در شمال تهران مبلغ ۲۰۰ هزار دلار برای تهیه بمب به نفرات شما داد و مبلغ یک میلیون دلار هم توسط خانمی به نام اعظم، برای تهیه بمب و سلاح پرداخت شد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ۸۵۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت علی الحساب شد و شاهد اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان هستیم که طلیعه‌ای نو در آموزش و پرورش است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان کل باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ