مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
استقلال قرار است بابت هر بازی 5 میلیارد تومان از اسپانسر لباس درآمد داشته باشد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ قراردادم با پرسپولیس پایین است و امیدوارم مدیریت آن را افزایش دهد.
کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران، سه تغییر در قوانین امسال ایجاد کرد که ناکافی به نظر می‌رسند.
انتشار فرم بودجه باشگاه گل گهر حاکی از قرارداد پانزده میلیاردی رضا شکاری با سپاهان است.
مدیریت استقلال به دنبال کم کردن مبلغ قرارداد آرمین سهرابیان با این باشگاه است؛ این مساله منوط به رضایت سهرابیان خواهد بود.
مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبلغ پیشنهادی مدنظر کمیته داوران برای قضاوت در لیگ برتر را اعلام کرد.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مبلغ 100 میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران، سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو واریز می شود.
رئیس سازمان بهزیستی، از پرداخت هدیه عیر فطر به مستمری بگیران بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ آن از ۲۸۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.
مبلغ فطریه برای هر نفر برمبنای قوت غالب منطقه، سه کیلو گندم، برنج و مانند آن‌ها و یا معادل قیمت این‌ها به قیمت روز پرداخت گردد. همچنین مبلغ مربوط به کفاره غیرعمد، به ازای هر روز ۱۲/۰۰۰ تومان (دوازده هزار تومان) و کفاره عمدی روزه به ازای هر روز ۷۲۰/۰۰۰ تومان (هفتصد و بیست هزار تومان) تعیین شده است.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
رکورد قبلی فروش در حراجی به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد، زمانی که خانه حراج ساتبی یک جفت ایر شیپز نایکی را که جردن در بازی‌های فصل عادی در سال ۱۹۸۴ پوشیده بود، به مبلغ ۱۴۷۲۰۰۰ دلار به نیک فیورلا، کلکسیونر، فروخت.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به‌شرط داشتن یک سال سابقه کار, معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هریک از کارگران نباید از معادل ۹۰روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.
عباس عبدی نوشت: دولت رئیسی به زمین سفت خورد و خوش‌خیالانه ارز ۴۲۰۰ را برداشت، ولی چه برداشتنی؟ این برداشتن ارز نبود، بلکه همان ارز ۴۲۰۰ بود فقط مبلغ آن تغییر کرد. این اصلاح اقتصادی نبود، فقط یک تغییر قیمت ساده برای تامین کسری بودجه بوذ.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ