مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴ بانک خصوصی در فصل بهار ۱۴۰۲، میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، اما عملکرد قانونی این بانک‌ها در پرداخت وام ساخت مسکن نزدیک به صفر است.
وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
باشگاه‌های ایرانی در مجموع رقمی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر از فیفا دریافت می‌کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.
به این ترتیب یک تیم لیگ برتری حاضر در رقابت‌های آسیایی می‌تواند دستمزدی نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنانش پرداخت کند.
بررسی آمارها نشان می‌دهد کارمندان دولت به طور متوسط نزدیک به ۹ میلیون تومان سالیانه مالیات پرداخت کرده‌اند، اما مالیات طلافروشان بسیار ناچیز بوده است.
نماینده مردم اراک و کمیجان با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن گفت: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده‌اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن را دریافت کنند.
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با کارمزدهای متنوع پرداخت شد.
محمدرضا زنوزی نزدیک به شش میلیون دلار از بدهی‌های باشگاه تراکتور را پرداخت کرده تا این باشگاه را از کسر امتیاز، بسته شدن پنجره و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد.
با نزدیک شدن به ضرب الاجل پرداخت استراماچونی، علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال تند تر از گذشته صحبت می کند.
با نزدیک شدن به تاریخ دهم فروردین، به نظر می‌رسد استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی به یک معجزه نیاز دارد.
آخر پاییز بود که در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان سود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد، اکنون با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و طبق وعده مسئولان، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت صورت می گیرد؟
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه مس رفسنجان را به پرداخت مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان به زاهدی محکوم کرد.
نزدیکی دربی با فینال جام جهانی تفاوت‌های بزرگی را از حیث استانداردها به نمایش گذاشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
روزنامه‌نگار سرشناس انگلیسی و نزدیک به رونالدو، پس از حدف پرتغال از جام جهانی به دفاع از این فوق ستاره پرداخت.
پالایشگاه‌های چینی با نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم اتحادیه اروپا، خرید نفت روسیه در ماه دسامبر را کاهش داده و نرخ اضافی کمتری پرداخت کردند.
وزیر نیرو با اشاره به مشارکت ۴۲ درصد مردم در صرفه‌جویی برق گفت: مطابق وعده‌ای که دادیم‌ نزدیک به ۱۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به بخش خانگی پرداخت شد.
محرابیان گفت: نزدیک به هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی بخش خانگی شد که مجموع این اقدامات، منجر به ارائه برق بیشتری به بخش‌های خدمات و صنعت شد.
پنجمین روز از عملیات امدادرسانی و آواربرداری نیرو‌های امدادی و مردمی در منطقه سیل زده امامزاده داوود انجام شد. در این روز از عملیات، صحن و محیط داخلی امامزاده داوود توسط نیرو‌های امدادی جهت پاکسازی مورد شست و شو کامل قرار گرفت. اقدامات نیرو‌های آتش نشانی و امدادی جهت آواربرداری و شناسایی احتمالی جسد فوتی‌های سیل در این منطقه کماکان ادامه دارد.
دستکاری در صندوق‌های درآمد ثابت، اجباری شدن بازارگردانی و دامنه نوسان نامتقارن، سه تصمیم اشتباهی بود که دولت قبل در سال گذشته برای نجات بورس اتخاذ کرد اما سبب بحرانی‌تر شدن اوضاع بازار سرمایه شد.
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ