سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مبلغ ۱۵۰ هزار دلار برای هر قربانی فارغ از ملیت، سن و جنسیت در نظر گرفته شده که هر کدام از بازماندگان قربانی، در صورت داشتن آمادگی دریافت غرامت می‌توانند به صندوق مربوطه در وزارت راه و شهرسازی رجوع کنند در همین راستا تعدادی از خانواده‌ها و یا وکلای قربانیان به این صندوق در وزارت مراجعه و غرامت خود را مطالبه کرده و به آن‌ها پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در نشست ویلینوس در بیانیه‌ای خصمانه در قبال مسکو اعلام کردند: دارایی‌های روسیه تا زمان پرداخت غرامت به اوکراین مسدود خواهد ماند.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
دولت انگلیس راه تازه‌ای را برای توجیه تداوم تحریم‌های روسیه معرفی کرد.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از پرداخت بالغ بر ۵ همت غرامت بیمه به حوزه کشاورزی در سال گذشته خبر داد.
دادگاه حقوقی تهران، آمریکا را به پرداخت غرامت به خانواده‌های حوادث تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام (ره)، محکوم کرد.
بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
حبیب زاده رئیس امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری گفت: در وهله اول طرفین مذاکره خواهند کرد و اگر طی دوسال به توافق نرسیدند، دیوان مستقیما ورود خواهد کرد.
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده شکایت یک نماینده زن پارلمان این رژیم از او به پرداخت غرامت محکوم شد.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به پرداخت غرامت ۲۸ هزار دلاری محکوم شد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به تصویب قطعنامه پرداخت غرامت به اوکراین توسط روسیه، نتایج رأی گیری درباره این قطعنامه را شکست کامل برای غرب قلمداد کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل از روسیه خواست تا غرامت جنگی به اوکراین بپردازد.
نخست وزیر اسبق انگلیس می گوید کشورش منابع مالی لازم برای پرداخت خسارت ناشی از تغییرات اقلیم به دیگر کشورها را ندارد.
فناوری تبلیغاتی گوگل برای این شرکت دردسرساز شده و احتمال دارد به پرداخت غرامتی ۲۵ میلیارد یورویی در هلند و انگلیس منجر شود.
توئیتر در ماه ژوئن با پرداخت ۷ میلیون دلار غرامت به افشاگری که رئیس شرکت تسلا از وی برای متهم کردن توئیتر استفاده کرده بود، موافقت کرد.
غرامت ۹۰۰ هزار دلاری (که حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود) فسخ قرارداد اسکوچیچ در انتظار فدراسیون فوتبال است
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رویای پرداخت جریمه ویلموتس از مطالبات ایران در این نهاد را بر باد داد!
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مورد پرداخت غرامت ایران در جنگ تحمیلی گفت: برخی مسئولان کشور آمدند و توجیهاتی را مطرح کردند. من یادم است که یکی از وزرای خارجه سابق که نام نمی‌برم گفت یک صندوقی تشکیل دهید و کشورها در آن پول بگذارند و بعد از آن صندوق این غرامت داده شود و می‌خواست توجیه کند. در صورتی که واقعیت قضیه این است که [غرامت ایران] نه حق آن سیاستمدار است نه دیپلمات؛ حق ملت است. / اعتماد آنلاین
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.
در سال‌های گذشته پرسپولیس همیشه ازسیستم ۴-۴-۲ استفاده کرده، اما این فصل وضعیت خط حمله سرخپوشان و همچنین جذب سروش رفیعی باعث شده تا ارنج قرمز‌ها تبدیل به یکی از علامت سوال‌های این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ