وینگر فصل گذشته تیم فوتبال گلگهر سیرجان پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل امضا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن به النصر برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مانه تنها ۴۸ساعت فرصت داده است.
باشگاه روستوف رقم بیشتری نسبت به استقلال برای جذب محمد محبی به سانتا کلارا داده است.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
مسئولان باشگاه استقلال از حفظ مهدی قایدی تا حد زیادی ناامید شده‌اند؛ آنها توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه و دستمزد این بازیکن را ندارند.
سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند.
مهاجم آلومینیوم اراک باید مبلغ رضایت‌نامه نسبتا سنگینی برای جدایی از این تیم پرداخت کند.
اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت مبلغ علی‌الحساب خرید گندم به کشاورزان تا مشخص شدن قیمت خرید تضمینی سال جاری خبر داد.
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح الله زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.
باشگاه شباب الاهلی پیگیر پرداخت مبلغ رضایت نامه قایدی است اما نامه نگاری های آنها با استقلال به جایی نرسیده و این می تواند مشکل دیگری برای آبی ها باشد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
بازیکن مازاد پرسپولیس حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه نشد تا همچنان در لیست این تیم باقی بماند.
سخنگوی هئت رییسه فدراسیون فوتبال از پرداخت پاداش 15هزاردلاری پیروزی مقابل ولز پیش از بازی با امریکا خبر داد.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که مبلغ رضایت نامه محبی را به سانتاکلارا پرداخت کند.
باشگاه استقلال فقط ۷ روز فرصت دارد تا مبلغ رضایتنامه مهاجم آبی‌ها را به سانتاکلارا پرداخت کند.
یکی از مواردی که باشگاه استقلال با فیفا در خصوص بدهی‌هایش درگیر است، مربوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه محمد نادری به باشگاه بلژیکی است.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.
با وجود اینکه باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده است، اما این بازیکن را از دست نخواهد داد.
انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.
باشگاه شارلوا به دلیل تحریم های سیاسی، تاکنون نتوانسته است مبلغ رضایت نامه امیرحسین حسین زاده را پرداخت کند.
انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ