سرپرست فدارسیون سوارکاری می‌گوید مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در صورت طی مراحل و فرایندهای قانونی، تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!
مدیر کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان از قطعی شدن حکم ابطال مجمع انتخاباتی مورخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ فدراسیون سوارکاری خبر داد.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
فدراسیون سوارکاری پس از ماجراهای عجیب و غریب مجمع انتخاباتی خود در وضعیت کاملا بحرانی قرار گرفته و همه چیز در مورد آینده فدراسیون، مجمع انتخاباتی و رییس این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد!
در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزاری مجمع فوق العاده  و انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.
وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
مجمع فوق العاده انتخابات فدراسیون سوارکاری با دستور تجدید انتخابات، ۳ آبان سال جاری برگزار می‌شود.
با اعلام معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون سوارکاری ۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.
سرپرست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که هنوز تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین‌المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
وزارت ورزش فردی را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب کرده که ۶ ماه پیش توسط همین وزارتخانه و برای ورود به انتخابات همین فدراسیون «ردِ صلاحیت» شده بود.
پس از حواشی فدراسیون سوارکاری سرانجام محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد تا امور فدراسیون را بر عهده بگیرد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
وزیر ورزش در شرایطی رییس فدراسیون سوارکاری را برکنار کرد که سرپرست جديد سه ماه پیش در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود!
سه ماه بعد از مجمع انتخاباتی پرحاشیه، مسعود خلیلی توسط وزارت ورزش از ریاست فدراسیون سوارکاری برکنار شد.
رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به مذاکراتی که در رابطه به انتخابات این فدراسیون با وزارت ورزش داشته به طرح پیشنهادی با این وزارتخانه و احتمال پیشروی بر اساس آن اشاره کرد
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ