سه ماه بعد از مجمع انتخاباتی پرحاشیه، مسعود خلیلی توسط وزارت ورزش از ریاست فدراسیون سوارکاری برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو از سمت خود برکنار شد.
یکی از مصوبات اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رای به برکناری حبیب‌الله شیرازی بود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برکناری من از فدراسیون یک پروژه دستوری و غیر قانونی بود.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می‌گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
با برکناری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال تلاش زیادی برای نشستن روی صندلی ریاست سازمان لیگ داشته اما فدراسیون فوتبال تاکنون حکمی برای او صادر نکرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.
وزیر ورزش در شرایطی رییس فدراسیون سوارکاری را برکنار کرد که سرپرست جديد سه ماه پیش در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود!
وزارت ورزش رئیس قانونی یک فدراسیون را به دلایل عجیب و غریب، برکنار کرده و نتیجه انتخابات آن را لغو و ابطال کرد.
با تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌فر، رییس مرکز ملی فوتبال از سمت خود برکنار شد.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در دوره گذشته مهدی تاج جلسه‌ای را با مسئولان صداوسیما و دوستان نظارتی برگزار کرد و برکناری کارلوس کی‌روش را به عنوان نسخه پیچیده شده قبول کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
نائب رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار مربوط به برکناری اسکوچیچ توضیحات کوتاهی ارائه داد.
راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.
سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد
«کسی اصلاً درباره تیم ملی صحبت نکرد. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و کار خود را انجام می‌دهد. موضوعی درباره تیم ملی مطرح نشد.»
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ