فدراسیون سوارکاری پس از ماجراهای عجیب و غریب مجمع انتخاباتی خود در وضعیت کاملا بحرانی قرار گرفته و همه چیز در مورد آینده فدراسیون، مجمع انتخاباتی و رییس این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
هافبک نساجی برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود از فولاد شکایت کرد.
اهواز- مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۵۶ مورد شکایت مردمی ثبت که به بیش از ۱۰ هزار و ۱۴۰ مورد یعنی ۹۸ درصد آنها رسیدگی شده‌ است.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
باشگاه مس سونگون مدعی شد که مهدی جاوید با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه به کراپ پیوسته است.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال سپاهان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند.
سازمان لیگ واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت.
پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
باشگاه سپاهان از قضاوت گروه داوری بازی این تیم برابر پرسپولیس و رفتار تماشاگران میزبان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
شکایت‌های باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن و یک مدیر برنامه رد شد.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
قائم مقام باشگاه فولاد نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی انتقاداتی را وارد کرد.
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا شکایتی را احیا کرد که طبق آن گوگل و چند شرکت زیر مجموعه دیگر با ردیابی فعالیت کودکان زیر ۱۳ سال در یوتیوب بدون رضایت والدین، حقوق آنها را نقض کرده اند.
مدیرعامل استقلال گفت که سانتاکلارا از آبی ها شکایت کرده و پرونده محبی به فیفا خواهد رفت.
فدراسیون فوتبال ایران حقوق مربوط به قرارداد کارلوس کی روش را به طور کامل پرداخت کرده بود تا بهانه ای برای شکایت وجود نداشته باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.
«اصول و قواعدی داشتم که باعث شد تا امسال به سراغ سرمربیگری نروم اما حالا از تصمیمی که گرفتم، کاملا راضی هستم.»
رییس سابق فدراسیون مخابرات مکزیک از اپل و گوگل شکایت کرده و اکنون این شرکت ها با تحقیقی آنتی تراست روبرو هستند.
برانکو و کادر فنی‌اش از اواخر لیگ سیزدهم تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بودند و طبق قرارداد باشگاه موظف به پرداخت مالیات آن‌ها بود، اما ...
شکایت جدید و ۱۱میلیاردی برانکو از پرسپولیس
مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس به تشکیل تیم همنام در خوزستان واکنش نشان داد.
بی توجهی شرکت آریو تجارت سهیل نسبت به تعهداتش و در پی همکاری با سازمان تعاون روستای در اوایل امسال، دامدار و مرغداری که بیش از هزار میلیارد تومان در سامانه بازارگاه واریز و پرداخت کرده بودند را با چالش اساسی مواجه ساخته است، تا جایی که رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور نسبت به این پرونده و فساد احتمالی ورود و دستور رسیدگی صادر کرده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ