وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین نرخ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیر قانونی است و باید تمام شرکت های اقتصادی و بورسی به مصوبه هیات تطبیق مصوبات عمل کنند.
حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که حرف‌های نماینده افشا کننده ماجرای شاسی بلندها، یکی از تخلفات مندرج را شامل شود، موضوع دوم در ارتباط با مجازات‌های تعیین شده است. با نگاهی به مجازات‌های در نظر گرفته به وضوح می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ممنوع النطق بودن به عنوان مجازات تخلف نمایندگان، جنبه وجودی ندارد
در فرانسه میانگین درآمد در پایتخت حدود ۲۵۰۰ دلار است و مبلغ ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار جریمه برای "رانندگی در حالت مستی" تعیین شده که معادل یک‌پنجم تا تمام درآمد ماهانه یک شهروند فرانسوی است! جریمه همین تخلف در کشورمان ۲۰۰هزار تومان است!
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: اگر برای بازیکنان سقف تعیین شود تخلف صورت می‌گیرد چون قراردادهای پشت پرده بسته می‌شود و این خودش رانت ایجاد می‎‌کند.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
طبق مصوبه مجلس، در صورت وقوع تخلف های انتخاباتی مراجع مذکور موظف هستند حداکثر یک ماه پس از پایان فرآیند انتخابات به تخلف رسیدگی کنند.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده در اصفهان ۷۱ هزار تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سازوکار پیشگیری از ارتکاب جرایم و تخلفات انتخاباتی را تعیین کردند.
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه خرید و فروش ارز از سوی هر شرکت و دستگاهی خارج از مسیر و قیمت تعیین شده از سوی بانک مرکزی تخلف محسوب می‌شود.
۵ پرونده تخلف دوپینگ از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
رییس اتحادیه آجیل فروشان تهران گفت: آجیل ممتاز شب یلدا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می شوند.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: در حال حاضر و طبق قانون، فعالیت داروخانه‌های روزانه بین ساعت هشت صبح تا ده شب است و اگر داروخانه‌ای بیشتر از این مدت فعالیت کند و باز باشد، تخلف کرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه دیدارهای پیش روی تیمش در انتخابی جام جهانی فوق‌العاده سخت است، گفت: برای تعیین ترکیب اعزامی به این پنجره نه از صفر شروع می‌کنیم نه وقت تلف می‌کنیم.
تعرفه خدمات تغییر نام و تغییر مکان خطوط تلفن ثابت بایستی براساس مبالغ تعیین شده در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضیان دریافت شود.
خان‌محمدی دربارۀ برخی حواشی شکل گرفته دربارۀ عفاف و حجاب گفت: ما از همان ابتدا مطرح کردیم که بدحجابی جرم نیست بلکه تخلف است وباید با آن برخورد لازم صورت گیرد. ما با مدل فعلی برخورد گشت ارشاد موافق نیستیم و پیشنهاد دادیم طرحشان را ارتقاء دهند، چرا که مثل سابق نمی‌توان با مردم رفتار کرد، از این جهت بود که آن را تخلف در نظر گرفتیم نه جرم که تاکنون مورد موافقت نهادهای مربوطه قرار گرفته منتها به تصویب نرسیده است.
بسیاری از حقوقدان‌ها معتقدند که از آنجایی که تعریف مشخصی از بدحجابی نداریم نمی‌توانیم آن را جرم یا تخلف بدانیم. نعمت احمدی، حقوقدان به عنوان یکی از همین منتقدان در این زمینه می‌گوید: هنوز ما در مورد تعریف فرد بدحجاب ابهام داریم. این را باید تعریف کنند. در مرحله بعد، اگر فرد بدحجاب مجرم نیست و متخلف است، باید میزان جریمه را نسبت به حدود شدت تخلفی که مرتکب شده تعیین کرد.
دبیر ستاد امر به معروف: طبق آمار تعداد بدحجاب‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده / طرح جدید، برای تخلف دانستن کشف حجاب و تعیین جریمه قابلیت اجرا دارد / اگر مدیر بانکی از فرد بدحجابی حمایت کرد باید هم از حقوقش کم می‌شود هم بخشی از بودجه رفاهی آن مجموعه به بودجه آموزشی تبدیل شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ