سرپرست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که هنوز تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون شطرنج در لیست اعزامی‌ها به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار دارد و این در حالی است که تیم ملی زنان این رشته به بهانه کیفی شدن کاروان از حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شده‌ است.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: هدفمان حفظ و گسترش گونه های مختلف اسب اصیل ایرانی از جمله اسب  عرب خوزستان  است.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری با اعلام پایان اردوی یک ماهه تیم‌ملی هنرهای رزمی سواره گفت: ۳ ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی تنت پگینگ به میزبانی روسیه معرفی شدند.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب )در باشگاه سوارکاری آزمون خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE و* CSI2 و CSIP از اول خرداد ماه در مجموعه سوارکاری نوروز آباد خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE  و* CSI۲ و CSIP از اول خرداد در مجموعه سوارکاری نوروز آباد خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.
سرپرست فدارسیون سوارکاری می‌گوید مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در صورت طی مراحل و فرایندهای قانونی، تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: با حمایت وزیر ورزش وجونان  و تایید فدراسیون جهانی، در سال جاری میزبان فینال سوارکاری  پرش فدراسیون جهانی خواهیم بود.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: تعامل بسیار خوبی با باشگاه های سوارکاری در سطح کشور به ویژه استان البرز داریم و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان مشکلات پیش روی باشگاه‌داران را هر چه سریعتر برطرف کنیم.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری را معرفی کرد.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری منصوب شد.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
وزارت ورزش فردی را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب کرده که ۶ ماه پیش توسط همین وزارتخانه و برای ورود به انتخابات همین فدراسیون «ردِ صلاحیت» شده بود.
پس از حواشی فدراسیون سوارکاری سرانجام محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد تا امور فدراسیون را بر عهده بگیرد.
وزیر ورزش در شرایطی رییس فدراسیون سوارکاری را برکنار کرد که سرپرست جديد سه ماه پیش در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود!
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سرپرست فدراسیون سوارکاری را منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سرپرست فدراسیون سوارکاری را منصوب کرد.
بنا بر اعلام سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی طی همین روزها برای سه فدراسیون شمشیربازی، سوارکاری و بدمینتون سرپرست معرفی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ