بی ام و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اقدام به تحویل سری ۷ نسخه ضدگلوله خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار‌هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ‌های آبی، مک‌لارن قصد دارد نسخه‌های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ‌های جدیدی را فرموله کند که رنگ‌های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
هدلایت‌های ترایمف جدید میزبان عدد ۲ و ۵ هستند که این لوگوی ۲۵ اشاره به بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی Makkina دارد و بسیار خلاقانه و البته نورانی این مناسبت را یادآوری می‌کنند.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
یک نکته مهم در رابطه با آئودی آر اس ۷ پرفورمنس مدل ۲۰۲۴ به سیستم تعلیق تطبیقی جدید آن مربوط می‌شود که کیفیت رانندگی در سرعت‌های بالا و تغییر مسیر‌های ناگهانی را به میزان بسیار چشمگیری ارتقا داده است.
اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بدنه خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین‌ها منجر خواهد شد.
فیدلیتی جدید توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
پژو ۲۰۷ بانوان درواقع نسخه ای خاص از پژو ۲۰۷ مولتی کالر است که توسط آپکو سفارشی سازی شده و در بخش ظاهری و تریم داخل و همچنین امکانات، دستخوش تغییراتی شده است.
ب ام و اخیرا از یک خودروی مفهومی جدید در همایش Concorso d'Eleganza Villa d'Este رونمایی کرد. این خودروی مفهومی، کانسپت تورینگ کوپه نام دارد
با نگاه اولیه به تصاویر ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، به‌راحتی می‌توان شباهت‌های میان این خودرو و ام وی ام X۲۲ پرو را متوجه شد. این خودرو درواقع نسخه فیس‌لیفت تیگو ۳x یا تیگو ۲ است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ بنابراین هر دو خودرو از نظر پلتفرم و ابعاد مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها به نمای ظاهری ختم می‌شود. بااین‌حال مدیران خودرو قصد دارد هر دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت را به‌طور هم‌زمان در بازار ما عرضه کند.
خودروی اسباب بازی جدید دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از ۱۵۴ نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
هایما ۷X محصول جدید ایران‌خودرو است که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار دارد. این ماشین بدون‌شک در بازار داخلی بیش از ۱ میلیارد تومان برچسب قیمت خواهد خورد.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
آوانته خودرویی بود که به عقیده اکثر مالکانش، یک رفیق تمام عیار برای جاده محسوب می‌شود. این خودرو که هنوز هم بازار دست‌دوم گرمی دارد، در دو مدل دستی و اتوماتیک مونتاژ شده است و به دلیل استفاده از سیستم تعلیق مدرن، کیفیت سواری بسیار خوبی دارد.
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
پورشه به تازگی از خودروی جدید 911 GT3 RS رونمایی کرده است. به‌روزرسانی‌های قابل توجه در سیستم‌های خنک‌کننده و آیرودینامیکی این خودرو، قابلیت‌های بسیاری را برای این خودرو به ارمغان آورده است.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ