خودروی دنا پلاس دنده دستی عرضه شده در بورس کالا که قرار بود ۲۷ اسفند ماه به دست خریداران برسد، ۵۰ روز زودتر از موعد تحویل درج شده در اطلاعیه عرضه در حال تحویل به خریداران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره به صورت رسمی تعدیل و اعلام شد.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
در پی ایجاد سوال و ابهام برای مشتریان درخصوص نحوه قیمت‌گذاری محصول دناپلاس دستی، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخ‌گویی به افکار عمومی، جزییات قیمت‌گذاری این خودرو را اعلام کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر مطابقت قیمت‌های اعلام شده با مصوبات شورای رقابت، درخصوص قیمت محصول دناپلاس دستی شفاف سازی کرد.
طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است.
با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف سوخت پیشرانه توربو خودرو دنا پلاس، شرکت ساپکو موفق به داخلی‌سازی و تولید انبوه منیفولد دود با ورق استیل شد.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر تحویل به موقع دناپلاس عرضه شده در بورس کالا تاکید کرد.
دنا پلاس توربو محصول جدید ایران‌خودرو است که از لحاظ مشخصات فنی ارتقا یافته و از موتور EFP‌ استفاده می‌کند.
دناپلاس امروز در معاملات بورس کالا به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان کمتر قیمت بازار معامله شد.
دناپلاس امروز در معاملات بورس کالا با قیمت کمتر از بازار معامله شد.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های ایران خودرو با اعلام این‌که در سری نخست قصد داریم مدل توربوشارژ موتور EFP را تولید کنیم، گفت این پیشرانه روی خودرو دنا پلاس توربوشارژ نصب خواهد شد؛ این نسخه از دنا پلاس به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به قبل مجهز خواهد بود. وی افزود به‌واسطه بهینه‌سازی‌هایی که روی این موتور انجام شده، قدرت و گشتاور تولیدی موتور EFP نسبت به موتور EF۷ توربو قدیمی افزایش پیدا کرده است.
طبق اعلام بورس کالای ایران قرار است فردا ۱۰ هزار دستگاه خودرو دناپلاس به جای ۵ هزاردستگاه عرضه شود.
امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: علی‌رغم درخواست ایران‌خودرو؛ با لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا موافقت نشد
سخنگوی وزارت صمت از لغو دناپلاس در بورس خبر داد.
در شرایط خرید این خودرو آمده است: مهلت ثبت سفارش خودرو در روز ۲۴ دی در ساعت ۱۷ خواهد بود.
دنا پلاس در تاریخ ۲۵ دی ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: بامداد امروز ۳۰ آذرماه در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر وقوع تصادف پژو ۴۰۵ با دنا پلاس از چالانچولان به سمت خرم‌آباد دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودروهای تارا اتوماتیک و دستی، دنا، دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به کشور آذربایجان طی یک سال آینده خبر داد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا از ثبت سفارش خرید ۳۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه محصولات تارا و دناپلاس توسط مردم این کشور در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری ایران-ونزوئلا خبر داد.
مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.
براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ