معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
تصادفات جاده‌ای در ایران ۲۰ برابر استاندارد‌های جهانی است. پلیس راهور، وضعیت تولید خودرو‌های داخلی و کیفیت پایین را مقصر اصلی تصادفات منجر به مرگ می‌داند. برخی حامیان خودروسازی حتی زیر بار کیفیت پایین خودرو هم نمی‌روند و می‌گویند: «چرا به خودروی داخلی می‌گویی لگن؟ لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.»
امیرحسن کاکایی؛ عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت درباره این مناظره معتقد است؛ در این مناظره ما شاهد سخنان پوپولیستی بودیم و به نظر می‌رسد برخی از صحبت‌ها هم به درستی منعقد نشدند. کاکایی در مورد واردات خودروی دست‌دوم و اینکه آیا واقعا فرقی بین لندکروز دست‌دوم و ۲۰۶ وجود ندارد گفت: مسلما که فرق دارد و می‌توان در ایران هم لندکروز وارد کرد و سوار هم شد؛ اما موضوع اصلی تامین ارز است که اول باید تکلیف این مساله روشن شود.
در مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی‌کوچی دو نماینده مجلس، رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.
مناظره خودرویی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی با حاشیه های زیادی همراه بود و مصطفی میرسلیم در نظری عجیب گفت: لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان از کشف دو دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
تویوتا لندکروزر را بسیاری از ما می‌شناسیم. اگر هم شناخت دقیقی از آن نداشته باشید، حداقل چندین بار نامش را شنیده‌اید. این خودرو در ایران طرفداران بسیاری دارد.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ