مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجادسالانه یک‌ میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از یک میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
مردم دیگر حتی برای شرب و بهداشت هم آب نخواهند داشت. در این میان طی ۲۰ سال اخیر، آب مورد نیاز ۹۰۰هزار نفر از ساکنان شهرستان زاهدان از منابع آبی سیستان تأمین می‌شد که خود منوط به دریافت حق‌آبه از افغانستان بود. با عدم تخصیص حق‌آبه هیرمند به هامون ایران، بدین ترتیب زاهدان هم با چالش بزرگی همچون کم‌آبی در مصرف شرب و خانگی روبه‌رو خواهد شد.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۱۳۸هزار تومان است.
پیش بینی برای ۹-۱۰ اردیبهشت در پهنه وسیعی از غرب ایران مورد توجه هموطنان قرار گرفته است. بعضی از افراد علاقمند به علم زلزله شناسی که متخصص در زلزله شناسی نیستند، نیز تلاش کرده‌اند- و همچنان ادامه می‌دهند- که با روش‌هایی که الزاما ربطی به زلزله شناسی ندارد، پهنه‌هایی وسع را مشخص کنند تا هر زلزله‌ای بعدا در آن منطقه رخ داد به حساب پیش‌بینی – یا ادعا‌های پیش‌بینی – خودشان بگذارند! این کار البته برای شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از رسانه‌ها هیجان انگیز و جذاب است.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
اندیمشک - فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۴۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
پسران در رشته‌های ریاضی و زبان‌های خارجی گوی سبقت را از دختران ربودند. تمام نفرات اول در گروه ریاضی و فنی و زبان‌های خارجی به پسران اختصاص یافته است. گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ داوطلب داشته است. همچنین ۱۹۰ هزار و ۹۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به رقابت پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ