برند تولید کننده سوئدی "لوولی" (Luvly) روشی را برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خودروی برقی کوچک خود ایجاد کرده خودرویی که قیمت اولیه آن ۱۰ هزار یورو است و طول آن کم‌تر از ۲۷۴ سانتی متر می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بجنورد- رئیس مجلس صنعت خودرو را نمونه اقتصاد رانتی دانست و گفت: اکنون قطعه ساز، کارخانه، مصرف کننده و دولت همه با هم از شرایط ناراضی هستند.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از تامین ارز صنایع خودرو و قطعه سازی در سال جاری خبر داد.
در مجموع ارزش صادرات خودرو و قطعه کشور در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۱ میلیون دلار بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد ۹۶.۱ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
یک قایق الکتریکی فوق سبک در قالب یک قطعه صاف و یکپارچه از فیبر کربن ساخته شده که به راحتی بر روی سقف هر خودرویی قابل جابجایی است.
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: در سال جاری شاهد رشد ۱۵ درصدی کیفیت خودروها بودیم که بر همین اساس هزینه های کیفیت خودروسازان هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: عرضه خودرو در بورس کالا با دو شرط اساسی حاکمیت مکانیسم عرضه و تقاضا و عرضه کافی از سوی خودروساز، منفعت مصرف‌کننده و زنجیره تامین خودروسازی را به دنبال دارد.
عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: عرضه خودرو در بورس کالا با دو شرط اساسی حاکمیت مکانیسم عرضه و تقاضا و عرضه کافی از سوی خودروساز، منفعت مصرف‌کننده و زنجیره تامین خودروسازی را به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه اخیر با سازمان استاندارد مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی برخی استانداردهایی که بستر اجرای آن وجود ندارد یا کاربردی نیست مانند هشدار عبور از خط تشکیل شود.
خرید مهم ترین قطعه خودرو
دبیر انجمن قطعه سازان ایران اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای برای صادرات خودرو از ایران به روسیه به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار بین دو کشور امضا شده است.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در چند وقت گذشته شاهد کاهش زیان انباشته در صنعت خودرو بوده‌ایم که این اتفاق تحت تاثیر عرضه خودرو در بورس کالا انجام شده است.
وزیر صمت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه‌ خودرو شناسه رهگیری دریافت کردند که با یک کد دستوری می‌توان فهمید که قطعه اصالت دارد یا خیر.
فاطمی امین کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.
راهبرد ایجاد مجموعه سازان و قطعه سازان طراز اول در زنجیره تامین خودرو/ سایپا در مسیر ارتقای توانمندی و هم افزایی خودروسازان و تامین کنندگان
نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ شهریور به منظور بازدید قطعه سازان داخلی برگزار می‌شود.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت اپتیماتک از شهر مینسک بلاروس برای صادرات سالانه ۱۵۰۰ تن قطعات ریخته‌گری منعقد شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷۶ تن از ایشان وخیم است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی بعد از کری‌خوانی/ مرگ دو برادر در جزیره ناز/ دختری در دنیای هزار چهره!/ رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد/ ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد/ کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری/ عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد/ سقوط از طبقه سوم برای پنهان کردن راز خیانت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ