با تصویب پارلمان بلغارستان، این کشور ۱۰۰ دستگاه خودروی نظامی «قدیمی» ساخت روسیه را به اوکراین تحویل می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب این شهرستان خبر داد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی بلغارستان یکی از بهتری های قاره سبز است که با ایران بازی می کند.
تیم ملی ایران در تاریخ شانزده شهریور به مصاف بلغارستان خواهد رفت.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
سرمربی تیم ملی بلغارستان تاکید کرد که این پیروزی مقابل ایران برای آنها بسیار حیاتی و مهم بوده است.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان خوب جنگید و بازیکنان این تیم در لحظات حساس عملکرد بهتری داشتند.
کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تا پایان مسابقه با ایران مبارزه کردیم تا در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
تیم ملی والیبال بلغارستان باخت عجیب خود برابر چین را مقابل اسلوونی جبران کرد.
دولت بلغارستان اعلام کرد که امنیت این کشور در گرو کمک به اوکراین برای مقابله با روسیه است.
لیست تیم ملی بلغارستان در حالی منتشر شد که سوپرایزهای فراوان دارد.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
وزیر کشاورزی بلغارستان اعلام کرد این کشور تصمیم گرفته تا واردات چندین محصول اوکراین را مسدود کند.
بلغارستان نیز پس از کشورهای مجارستان و لهستان، در صدد ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی از اوکراین برآمد.
معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به حوادث اخیر در برخی مدارس کشور، گفت: تا روز گذشته فقط ۱۰۰ دانش آموز به علت بدحالی در بیمارستان بستری بوده اند.
۴ آزاد و فرنگی کار ایران حریفان خود را در تورنمنت بلغارستان شناختند.
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ