وزیر صمت جزئیات واگذاری سهام تودلی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
بیش از ۱۰۰ اولویت‌ پژوهشی برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شناسایی و احصا شد.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
در مورد برجام مقام‌های دولت سیزدهم و هواداران این دولت مدام می‌گویند که این دولت هرگز میز مذاکرات را ترک نکرده‌است و مشکل عدم احیای برجام در طرف مقابل است. درحالی‌که مقام‌های دولت پیشین می‌گویند پیش از انتخابات سال ۱۴۰۰ مذاکرات در وین به توافق نزدیک شده‌بود، اما بعد از انتخاب سیدابراهیم رئیسی، این مذاکرات تا آذرماه معطل ماند. دولت جدید با تغییر نام مذاکرات احیای برجام به «مذاکرات رفع تحریم‌ها» تلاش داشت که ضمن خارج کردن نام برجام از ادبیات رسمی، اولویت خود را برطرف کردن تحریم‌ها نشان دهد.
بسته اقدام مشترک وزارت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن به منظور حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی و گردشگری و حمایت و توانمندسازی مردم در این روستاها برای اجرا ابلاغ شد.
نخستین بار زمستان ۱۴۰۰ همزمان با زمزمه‌های توافق برای رفع تحریم‌ها بود که محمود نبویان، نماینده مجلس و یکی از چهره‌های نزدیک به جریان پایداری به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخت و با بیان اینکه دوستان ضعیف ظاهر شده‌اند، تاکید کرد «در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود».
محموله ارزشمند اشیای تاریخی توسط پلیس پیشگیری از فردی که در چمدان آن‌ها را جاسازی کرده‌بود، کشف شد؛طبق گفته کارشناسان این آثار حدود ۱۰۰ میلیارد ارزش دارد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
وزیر صمت جزئیات واگذاری سهام تودلی ایران خودرو و سایپا را تشریح کرد.
معاون میراث فرهنگی گفت:بسته اقدام مشترک حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور در افق ۲ ساله در دستور کار مشترک معاونت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن قرار گرفت.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
یک کارشناس مسایل بین‌الملل درباره هرگونه احتمال بازگشت طرف‌ها به میز مذاکره برای احیای برجام گفت: اگر همین سیاستی که از اسفند ۱۴۰۰ دنبال کردیم هم‌چنان ادامه یابد به نتیجه نمی‌رسیم. فکر می‌کنم آمریکا و اروپا هم به دنبال احیای برجام هستند اما در شرایط فعلی دست نگه داشتند که ببینند مسایل داخلی و سیاسی ایران چه می‌شود؟
تبریز- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات احیای دریاچه ارومیه محقق شده است.
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد گفت : امسال با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی دولت در الگوهای مختلف بازار سرمایه ، ۷۵۰۰ میلیارد تومان منابع به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد هدایت می‌شود.
درپی منتشر شدن اخباری در فضای مجازی درباره خشک شدن کامل دریاچه ارومیه آرزو اشرفی‌زاده - مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست -، با تکذیب این خبر اظهار کرد: دریاچه ارومیه هنوز به‌صورت کامل خشک نشده، اما تقریبا دو قسمت شمالی و جنوبی آن از هم جدا شده است و حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از دریاچه باقی‌مانده است.
تفاهم‌نامه احیای ۱۵۰۰ واحد واحد تولیدی و صنعتی جهت توسعه روستایی، با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن
ایران نزدیک به ۱۰۰ میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی در انبار دارد که می‌تواند بلافاصله پس از انجام توافق همه را به بازار عرضه و بازار تشنه پسابحران اوکراین را سیراب کند.
رمانداری الیگودرز گفت: از جمله آسیب‌های سیل اخیر، تخریب ۱۰۰ درصدی شبکه آبرسانی منطقه عشایری خلیل آباد الیگودرز است که هر چه سریع‌تر تامین اعتبار و وارد مرحله بازسازی و احیا می‌شود.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ