شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
با رسیدن دمای آب دریا به ۳۰ درجه سلسیوس، منطقه خلیج فارس با وجود دما و رطوبت بسیار بالای خود به محیطی تبدیل شده است که زندگی در آن کم‌کم غیرقابل تحمل می‌شود. شاخص دما در سواحل این منطقه در ایران ظاهراً در روز سه‌شنبه هفته گذشته به حدود ۷۰ درجه سلسیوس رسیده بود که انسان‌ها نمی‌توانند برای مدت طولانی در آن دوام بیاورند.
در پی وقوع کودتای نظامی در نیجر، فرانسه شهروندان خود را از این کشور خارج می‌کند.
درحال‌حاضر تنها کاربران سرویس پریمیوم می‌توانند استوری تلگرام منتشر کنند، اما این پیام‌رسان تأیید کرده است که این ویژگی به‌زودی برای تمام کاربران فعال می‌شود.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: برای عملیات تهاجمی اوکراین، به‌زودی تسلیحات جدیدی به کی‌یف می‌دهیم.
باشگاه استقلال اعلام کرد مشکل ممنوع‌الخروجی کوین یامگا به‌زودی حل می‌شود.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی اعلام کرد که ضدحملات ارتش این کشور به‌زودی آغاز می‌شود و مدعی شد در این عملیات‌های شبه‌جزیره کریمه به اوکراین بازگردانده خواهد شد.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید عدم تامین سلاح کافی برای آن در خط مقدم جبهه جنگ با اوکراین، به‌زودی کار این گروه را تمام خواهد کرد.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از سفر قریب‌الوقوع رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران بنا به دعوت وزیر خارجه کشورمان خبر داد.
بنا به اعلام دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین این کشور به زودی و در قالب یک سند موضع خود را در خصوص جنگ اوکراین شفاف خواهد کرد.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و این کشور جز تسلیم شدن مقابل خواسته غرب برای تحریم دوست دیرینه‌ این کشور یعنی روسیه، دیگر هیچ چاره‌ای نخواهد داشت.
نوشادی گفت:پس از موفقیت‌ درگازرسانی به شهرهای زابل و خاش به‌زودی باتکمیل خط لوله گاز ایرانشهر،چابهار،کنارک به طول ۲۹۰ کیلومتر،سومین طرح بزرگ گازی در این استان پهناوربه ثمر می‌نشیند.
السودانی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره وساطت بغداد در روابط تهران و ریاض اظهار داشت: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این دو کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم که این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی نقطه‌نظرات مخالف.»
رئیس سابق یوونتوس معتقد است لیگ برتر انگلیس سال به سال قدرتمندتر می شود و مقصد همه ستاره های دنیا خواهد شد که برای فوتبال، اتفاقی خطرناک است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت: باغ گلاریس به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص نواسانات ارزی و سیاست های اقتصادی دولت در چند ماهه اخیر توضیحاتی ارائه داد.
خواهر رهبر کره شمالی می‌گوید کسانی که به توانمندی‌های موشکی پیونگ‌یانگ شک دارند، به‌زودی خواهند فهمید که این موشک‌ها چه توانایی‌ دارند.
رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد دولت این کشور تلاش دارد به‌زودی آنکارا را به مرکز جهانی گاز طبیعی تبدل کند.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: با اطلاعاتی که دارم در حوزه هوایی بزودی به وضعیتی خواهیم رسید که تمام تجهیزات مورد نیاز خود را نه تنها می‌توانیم تولید کنید بلکه قادریم به مرحله صادرات برسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ