نخستین بار زمستان ۱۴۰۰ همزمان با زمزمه‌های توافق برای رفع تحریم‌ها بود که محمود نبویان، نماینده مجلس و یکی از چهره‌های نزدیک به جریان پایداری به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخت و با بیان اینکه دوستان ضعیف ظاهر شده‌اند، تاکید کرد «در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. اگر روزی دیگر علیه ما عملیات تروریستی نکردند، نشانه آن است که دیگر مشکلی با ما ندارند و ما طبق خواست آنها عمل کرده ایم. امام گفت پایداری انقلاب به این خون‌ها است و این خون‌ها پایه انقلاب را مستحکم می‌کند.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. اگر روزی دیگر علیه ما عملیات تروریستی نکردند، نشانه آن است که دیگر مشکلی با ما ندارند و ما طبق خواست آنها عمل کرده ایم. امام گفت پایداری انقلاب به این خون‌ها است و این خون‌ها پایه انقلاب را مستحکم می‌کند.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
در مجلس یازدهم، پایداری‌ها دست برتر را دارند و قالیباف نیز ناگزیر بوده در هر ۴ انتخابات هیأت رئیسه تن به سهم دهی و زدوبند با پایداری‌ها بدهد. در روز‌های اخیر هم شنیده می‌شد که پایداری‌ها به دنبال این هستند که آرای قالیباف را پایین بیاورند، اما به نظر می‌رسد با گرفتن یک سهم در نائب رئیسی و آمدن مجبتی ذوالنوری به جای علی نیکزاد؛ به ریاست قالیباف بر مجلس تن داده باشند.
هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور شرکت در کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی عازم منامه شد.
زیباکلام درباره تغییرات لازم برای مشارکت نیروهای سیاسی در انتخابات گفت: در قدم نخست جریانات سیاسی واقع‌گرا، معتدل و میانه‌رو جملگی باید به این نقطه برسند که در شرایط فعلی صحبت از انتخابات به چه معناست؟ تنها علی لاریجانی نیست که باید به این نقطه برسد که انتخابات بی‌معنی است. افرادی مانند باهنر، ‌احمد توکلی و بسیاری از بزرگان اصولگرا نیز باید به این نقطه برسند که انتخابات چه معنا و مفهومی دارد و تنها جبهه پایداری و یک‌سری از گروه‌های تندرو هستند که همچنان امید به صندوق رای دارند
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان متفاوت با محور‌های جدید برسند.»
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
وزیر اطلاعات درباره اقدامات عربستان علیه ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته است ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی در صورت تداوم دشمنی نمی‌دهد. بی‌تردید، اگر اراده جمهوری اسلامی ایران به مقابله به مثل و مجازات این کشورها تعلق بگیرد، کاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.»
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امارات و باشگاه شباب الاهلی در سفر به تایلند، دچار یک سانحه شد.
بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که این کشور به ایستادگی مقابل جنگی که علیه سوریه به راه افتاده است، ادامه خواهد داد.
نماینده دائم کویت در سازمان ملل ضمن تمجید از ثبات و پایداری ملت فلسطین، از مبارزات آنها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به منظور رسیدن به حقوق سیاسی مشروع خود، حمایت خواهد کرد.
وزیر امور خارجه گفت: در پرتو توافق هسته‌ای باید تحریم‌های یکجانبه علیه ایران برطرف شده و پرونده اتهامی هسته‌ای ایران در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای بسته شود.
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
بر اساس راهبردهای تعیین شده، پایان دادن به ادعاهای سیاسی مرتبط با مسایل پادمانی و ایجاد ضمانت‌های لازم برای اطمینان‌یابی از پایداری انتفاع اقتصادی ایران از توافق، محور گفتگوهای هیئت مذاکره کننده در وین بوده است
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: مطلع هستید که تیم مذاکره کننده برای رسیدن به توافقی پایدار و خوب شرکت کردند تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران لغو شود.
تابستان سال جاری در حالی به نیمه رسید که به واسطه مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف و بر خلاف سال گذشته دیگر خبری از خاموشی های گسترده و ناگهانی به ویژه در بخش خانگی نبود و پایداری شبکه برق نیز علی رغم همه محدودیت ها به صورت کامل تأمین شد.
بانک ایران زمین در صدد است که نئوبانک"هوشمند فردا" را به کمک زیرساخت‌های های‌وب نه تنها در تهران بلکه در اکثر شهر‌ها و روستا‌های کشور در دسترس کاربران قرار دهد.
اینکه دولت قصد دارد به جای پرداخت یارانه نقدی به مردم سبد کالایی در قالب سیستم کوپن دهد این موضوع سیاست درستی است که در پیش گرفته شده، زیرا اگر قرار باشد ماهانه هزاران میلیارد تومان پول داغ پرفشار به جامعه تزریق شود، این مورد باعث تورم بسیار شدیدی می‌شود.
نصرالله پژمانفر از اعضای شاخص جبهه پایداری بوده که در سال اول مجلس یازدهم، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت، در اجلاسیه سوم دوباره به ریاست کمیسیون اصل نود با رای نمایندگان مجلس انتخاب شد. پیش از وی، حسن شجاعی علی آبادی، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ