معاون میراث فرهنگی گفت:بسته اقدام مشترک حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور در افق ۲ ساله در دستور کار مشترک معاونت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ضرورت دارد.
سازمان مجاهدین از آغاز یک سبک زندگی برای خود انتخاب کردند و بعدا با تکیه بر سازماندهی و امکانات نظامی و مالی و تشکیل قلعه در بسته سازمانی یا اردوگاه نظامی شبه گتو، آن سبک زندگی سنگواره‌ای شد و دیگر اعضای سازمان نمی‌توانستند از دیواره سخت و چدنی آن قلعه خارج شوند.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
وزارت دفاع آلمان از تهیه و تدوین بسته جدید کمک تسلیحاتی به ارزش ۲.۷ میلیارد یورو برای اوکراین خبر داد.
سوپر گوشت ولی فلاحی در محله کیانشهر شمالی و حوالی منطقه ۱۵ تهران یکی از همین‌ها است که از یکی، دو سال گذشته حساب دفتری مغازه را بسته. در ماه‌های گذشته هم که شرایط خرید مردم فرق کرده، بسیاری برایش ماست و پنیر محلی، ترشی یا مربای خانگی آورده‌اند تا از طریق مبادله کالا به کالا برای خوراک امروز و فردای خود یا پذیرایی از مهمان، گوشت و مرغ تهیه کنند.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، پیش نویس و متنی را آماده کند.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
این مقام مسئول در وزارت کشور در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد تهیه بسته وحدت آفرین از سوی دولت خطاب به خبرنگار پرسش کننده گفت: در حال حاضر نمی‌دانم که منظور شما کدام بسته است، چنین بسته‌ای باید یک مجموعه جامع باشد و ابعاد مختلف از جمله ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر داشته باشد.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: تهیه و ارسال بیش از ۲۳۰ بسته کارشناسی شامل پیشنهادهای عملیاتی به دولت و مجلس از جمله اقداماتی است که مرکز پژوهش‌های مجلس انجام داده است.
متصدیان داروخانه ها می‌گویند: برخی شرکت‌های داروساز قبل از گرانی دارو، دست به دپو زدند و دارو توزیع نمی‌کردند و الان با کمبود دارو مواجهیم. مردم از شهر‌های مختلف برای تهیه یک داروی ساده به ما مراجعه می‌کنند. هفته‌ای یک بسته آنتی بیوتیک به ما داده می‌شود!
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک بسته آموزشی برای آبان ماه معلمان اول ابتدایی تهیه کردیم و معتقد هستیم این بسته به دلیل به روز بودن، اساس زبان آموزی را تغییر می‌دهد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به رانندگان هشدار داد که حتما از تجهیزاتی مانند قفل فرمان، قفل پدال و ... استفاده کنند. برای خودروی خود قفل زاپاس، قفل کاپوت و ... تهیه کرده و اگر خودروی خود را در حاشیه خیابان پارک کرده‌اند، هر چندساعت یکبار به خودروی خود مراجعه کرده و آن را کنترل کنند. لازم است که رانندگان پس از پارک خودرو از بالا بودن تمامی شیشه‌ها و بسته بودن درها مطمئن شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
وزیر اقتصاد از تهیه بسته حمایتی برای جبران لطمات وارده به فعالان اقتصادی ناشی از قطعی اینترنت و محدودیت های هفته های گذشته، خبر داد.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گفت: ۱۳۲ هزار و ۴۷۶ بسته نوشت‌افزار برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان تحت پوشش بهزیستی تهیه و توزیع شد.
کشورهای اروپایی بسته‌ای با ۱۶ پیشنهاد تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران را تهیه کرده اند.
مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی و از محل نیات واقفین خیر اندیش حدود ۴ هزار بسته تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود تعدادی از بانوان استقلالی که بلیت این بازی را تهیه کرده‌اند همین حالا در قسمت شرقی ورزشگاه پشت در بسته منتظر باز شدن در‌ها هستند.
رئیس سازمان هواپیمایی با اعلام اینکه در صدد بستن سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هستیم از مردم خواست برای تهیه بلیت به سایت شرکت‌های هواپیمایی و یا مراکز فروش مورد تایید این سازمان مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ