بیش از ۱۰۰ اولویت‌ پژوهشی برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شناسایی و احصا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
در مورد برجام مقام‌های دولت سیزدهم و هواداران این دولت مدام می‌گویند که این دولت هرگز میز مذاکرات را ترک نکرده‌است و مشکل عدم احیای برجام در طرف مقابل است. درحالی‌که مقام‌های دولت پیشین می‌گویند پیش از انتخابات سال ۱۴۰۰ مذاکرات در وین به توافق نزدیک شده‌بود، اما بعد از انتخاب سیدابراهیم رئیسی، این مذاکرات تا آذرماه معطل ماند. دولت جدید با تغییر نام مذاکرات احیای برجام به «مذاکرات رفع تحریم‌ها» تلاش داشت که ضمن خارج کردن نام برجام از ادبیات رسمی، اولویت خود را برطرف کردن تحریم‌ها نشان دهد.
اگر بزرگ‌ترین ادعای دولت حسن روحانی را «دانستن زبان دنیا» بدانیم که گزافه نیست، دولت سیدابراهیم رئیسی با اولویت دادن به کشور‌های همسایه و آسیایی، به احیای روابط با بسیاری از کشور‌ها و توسعه همکاری با آن‌ها پرداخت.
کارشناسان در نشست تخصصی مهر ضمن تشریح علل قطع روابط ایران و مصر در ۴ دهه گذشته تأکید کردند که احیای روابط دو کشور متأثر از عوامل کلان‌تر و رفتار بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
معاون اجرایی رئیس جمهور از تشکیل دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
اهواز- استاندار خوزستان با تاکید بر احصای علل تصادفات جاده‌ای در استان گفت: با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی براساس قانون به شدت برخورد می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.
العربی الجدید مدعی شده است که امیرعبداللهیان در سفر به ژنو «با طرف‌های اروپایی در مورد مذاکرات هسته‌ای رایزنی خواهد کرد.» ادعای این رسانه عرب‌زبان درحالی مطرح می‌شود که مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام یک سال است که متوقف شده و از پاییز سال جاری، طرف‌های غربی به ویژه آلمان و ایالات متحده امریکا بار‌ها اعلام کرده‌اند گفتگو برای احیای برجام در اولویت آن‌ها قرار ندارد. برنامه دیگر امیرعبداللهیان در سفر به ژنو، شرکت در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل متحد خواهد بود.
هدف میان‌‌‌مدت مسقط و دیگر بازیگران فعال را می‌توان احیای مذاکرات هسته‌‌‌ای عنوان کرد؛ زیرا احیای برجام مقدماتی نیاز دارد که هنوز طرفین به آنها دست نیافته‌‌‌اند. در همین رابطه روز سه‌شنبه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه‌‌‌ برای حل مساله هسته‌‌‌ای ایران است، تاکید کرد اما فعلا این تلاش‌‌‌ها در اولویت قرار ندارند، زیرا ایران به شکل معناداری مشارکت نمی‌‌‌کند.
انزلی- نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اولویت بندی برنامه های احیای تالاب انزلی گفت: شنبه بازار روگا توسط شهرداری باید دیواره سازی شود.
برای بایدن، ایده احیای برجام که زمانی برای او جذاب بود، ممکن است اکنون بازدهی سیاسی کمی داشته باشد. این توافق دستاورد سیاست خارجی رئیس‌جمهور باراک اوباما بود نه بایدن. بایدن از زمان روی کار آمدن، از بازگشت به برجام حمایت کرده است، اما این موضوع به ندرت در میان اولویت‌های او بوده است. آمریکایی‌ها دیگر به صورت جدی دنبال توافق نیستند.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در کنار این موضوع، احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها را نیز به صورت ویژه دنبال می کنیم.
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست. وی با ادعای این‌که آمریکا مسیر دیپلماسی هسته‌ای را باز نگه می‌دارد، گفت که در شرایط فعلی، توافق در دستور کار ما نیست.
طبیعتا مذاکرات برای احیای برجام بیشترین تاثیر را از وضعیت نابسامان سیاسی میان ایران و غرب گرفته است. رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا وزرای خارجه کشور‌های قطر و عمان به عنوان واسطه‌های همیشگی میان تهران و واشنگتن ادامه دارد، اما وزارت خارجه ایالات متحده می‌گوید احیای برجام اولویت واشنگتن نیست.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بافت‌های فرسوده مازندران بر احیای این بافت‌ها تاکید کرد و گفت: مرمت و واگذاری خانه‌های تاریخی باید در اولویت برنامه‌ها و توجه همه مدیران مرتبط باشد.
شهردار منطقه ۱۳ از احیای درختان چنار کهنسال آسیب دیده در این منطقه خبر داد و گفت: درختان سرمایه‌های ارزشمند منطقه هستند و حفظ آنها در الویت کاری قرار دارد.
تبریز- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اعتبارات کافی برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص داده شده و این موضوع جزو اولویت های دولت سیزدهم است.
به‌ تازگی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، سومین فهرست افراد «غیر روان‌شناس فاقد مجوز» را منتشر کرده و گفته: «هدف‌مان اطلاع‌رسانی بود. سه سال شب و روز زحمت کشیدیم برای احصای این اسامی و به این افراد زنگ زدیم تا به آن‌ها اطلاع دهیم فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.»
ژان پی‌یر گفت: همان‌طور که بار‌ها از این تریبون اعلام کرده‌ایم، ترجیح ما در این مسیر دیپلماسی است، اما باید دید که آیا توافق (احیای برجام) واقعاً قابل دستیابی است یا خیر. این چیزی است که ما برای آن کار خواهیم کرد؛ یک تلاش دیپلماسی.
ژان پی‌یر گفت: همان‌طور که بار‌ها از این تریبون اعلام کرده‌ایم، ترجیح ما در این مسیر دیپلماسی است، اما باید دید که آیا توافق (احیای برجام) واقعاً قابل دستیابی است یا خیر. این چیزی است که ما برای آن کار خواهیم کرد؛ یک تلاش دیپلماسی.
شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ