خوان لاپورتا در مراسم رونمایی از طرح بازسازی ورزشگاه نوکمپ از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو ابراز نارضایتی کرد و گفت اگر خیرونا به رئال می باخت، هفته بارسلونا تلخ‌تر می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم آمده که دولت می‌تواند بدهی به صندوق توسعه ملی را با دادن میادین به صندوق توسعه صاف کند. ما یک‌سری میادین جدید به صندوق بدهیم که چه؟ اصلا منطقش چیست؟ دولت باید همان‌طور انضباط مالی در خود ایجاد کند با اوراق، با صرفه‌جویی در مصارف ارزی، با هر چیزی کم‌کم بدهی صندوق را بپردازد، چه ربطی دارد که میادین بدهد؟ این باعث می‌شود دولت‌ها برای صندوق توسعه ملی بدهی ایجاد کنند. دوران خودشان هم کوتاه‌مدت است. صندوق توسعه ملی این کاره نیست.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
تیم فوتبال اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات استفاده ببرد و برابر خورفکان متوقف شد.
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: ما فراموش نکرده‌ایم که آمریکا می‌خواست کشور‌های همسایه را علیه ما متحد کند، اما دیدیم که کشور‌های همسایه مسابقه دارند برای اینکه با ما روابط برقرار کنند و این نصرت خداست.
آرمان اکوان همدلی را علت نتایج خوب ذوب‌آهن در این فصل می‌داند.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
همه ما می‌دانیم که برای سلامت جسمانی مطلوب باید دست کم پنج نوع میوه و سبزیجات مختلف در روز بخوریم (در واقع تازه‌ترین تحقیقات مصرف ۳۰ نوع مختلف در هفته را توصیه می‌کند). با این وجود، آیا می‌دانستید که صرفا با هنر می‌توانید عمر خود را ده سال افزاش دهید؟
حمام هر روز باعث از میان رفتن چربی روی پوست و مو‌ها می‌شود که وجود آن برای حفظ رطوبت و سلامت آن‌ها ضروری است. حتی آب داغ بدون صابون می‌تواند بخش زیادی از باکتری‌های مفیدی که پوست برای حفظ درخشندگی و قابلیت ارتجاعی خود به آن نیاز دارد را از میان ببرد؛ بنابراین کاهش دفعات حمام کردن به یک یا دو بار در هفته برای سلامت مفید است.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتارهایی که علیه تیمش صورت می گیرد گفت: این تیم مردم است و هیچکس نمی تواند در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
هفته نامه خبری آمریکایی «تایم» اخیرا صد اختراع برتر سال ۲۰۲۲ در حوزه‌های مختلف را منتشر کرده است که ما در این خبر به معرفی چند اختراع که در نوع خود می‌تواند زندگی بشر را متحول سازد، پرداخته‌ایم.
آنالنا بائربوک گفت: «هفته گذشته روشن کردم که ما بسته دیگری از تحریم‌ها را به اجرا خواهیم گذاشت، و این‌که بررسی کنیم چطور می‌توانیم سپاه پاسداران را به عنوان سازمانی تروریستی معرفی کنیم».
در جشنواره پنالتی های این هفته لیگ آزادگان، این شاگردان ایمان رزاقی راد بودند که به پیروزی رسیدند.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید این تیم تا هفته پایانی یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.
آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛
علیرضا فغانی می‌گوید برای قضاوت فینال جام جهانی مسیر سختی را پیش روی خود دارد.
مهاجم مس کرمان معتقد است که تیمش باید گل گهر را می برد و مساوی برای آنها بدتر از باخت بود.
مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است که این تیم از شکست برابر برنتفورد برای پیروزی برابر لیورپول انگیزه گرفته است.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) با حضور ۸۵.۵۳ درصد سهامداران امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد. گزارش کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ما محصولات پتروشیمی را تولید می‌کنیم و خام به دنیا می‌فروشیم، در حالی که بیش از هفت هزار کالای پایین دستی از این مواد تولید می‌شود؛ لذا باید در کنار احداث پتروشیمی، به میزان ده برابر در صنایع پایین دستی سرمایه‌گذاری کرد. ما کار سخت را انجام می‌دهیم، اما کار آسان را که ثروت بیشتری دارد از دست می‌دهیم که پژوهشگران و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص راه حل ارایه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ