همه ما می‌دانیم که برای سلامت جسمانی مطلوب باید دست کم پنج نوع میوه و سبزیجات مختلف در روز بخوریم (در واقع تازه‌ترین تحقیقات مصرف ۳۰ نوع مختلف در هفته را توصیه می‌کند). با این وجود، آیا می‌دانستید که صرفا با هنر می‌توانید عمر خود را ده سال افزاش دهید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
یکی از سرگرمی‌های مردم تهران قدیم، خربازی (خرسواری، یابوسواری) بود که جوانان به آن علاقه بسیاری داشتند. برخی دیگر از مردم هم در روز‌های تعطیلات عازم باغات و سایر گردشگاه‌های تهران نظیر چشمه علی، دوشان تپه، پس‌قلعه، عشرت‌آباد، میدان باغشاه و … می‌شدند و وقت خود را بیشتر با بازی‌های دسته جمعی مثل الک دولک، یک پی دو پی، دوک‌بازی و … می‌گذراندند.
تمرینات استقلال در شرایطی بعد از دربی از سر گرفته شد که اعضای این تیم هنوز نتوانسته‌اند شکست در دربی را فراموش کنند.
ساکت الهامی یکی از خوشحال‌ترین سرمربی‌های لیگ در پایان هفته بیستم است که هوادار را به بزرگترین پیروزی تاریخش رساند.
دیدار این هفته هوادار و تراکتور از حیث رویارویی مسعود شجاعی به عنوان بازیکن هوادار با تیم سابقش موردتوجه خواهد بود؛ شجاعی نامش در جمع سرمربی‌های تراکتور در لیگ برتر وارد شده است.
چهار دیدار هوادار و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر با سرمربی‌های مختلف برگزار شده و دو سرمربی هیچ‌گاه دو بار باهم دیدار نداشته‌اند.
منهاجی، مربی مس کرمان معتقد است جوانی سرمربی‌های مس و ملوان باعث ارائه یک بازی شجاعانه خواهد شد.
ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که فردا برگزار می‌شود نشست‌های امروز سرمربی‌های دو تیم جوی کاملا متفاوت داشت.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
در پی سردرگمی‌های مردم در تهیه بلیت‌های اربعین، حمید رضا شهرکی رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای توضیحاتی را ارائه داد.
مربی هوادار در خصوص اتفاقاتی که در اردوی ترکیه میان سرمربی‌های دو تیم هوادار و نساجی رخ داده توضیح داد.
مربی هوادار در خصوص اتفاقاتی که در اردوی ترکیه میان سرمربی‌های دو تیم هوادار و نساجی رخ داده توضیح داد.
مربی هوادار در خصوص اتفاقاتی که در اردوی ترکیه میان سرمربی‌های دو تیم هوادار و نساجی رخ داده توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ