مهاجم مس کرمان معتقد است که تیمش باید گل گهر را می برد و مساوی برای آنها بدتر از باخت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
مربی هوادار معتقد است اگر برای رتبه‌های مختلف پاداش در نظر بگیرند،رقابت در میانه جدول هم تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.
عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که این تیم هفته آینده با هوادارانش جشن بقا بگیرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات استفاده ببرد و برابر خورفکان متوقف شد.
آرمان اکوان همدلی را علت نتایج خوب ذوب‌آهن در این فصل می‌داند.
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
سایپا در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور نمایش خوبی در برابر پارس جنوبی داشت و این تیم را با نتیجه 3-1 شکست داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتارهایی که علیه تیمش صورت می گیرد گفت: این تیم مردم است و هیچکس نمی تواند در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم بگیرد.
سرمربی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به اختلاف سه امتیازی با صدر جدول برای تکرار قهرمانی چشم به نتایج سایر بازیها داریم و امیدوارم نتیجه بازی مهم هفته به سود تیم ما رقم بخورد.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بر شمردن مشکلات این تیم در هفته های اخیر، به بازی با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس می‌تواند ما را سورپرایز کند اما بود و نبود لوکادیا برایم فرقی ندارد.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
سرمربی استقلال خوزستان معتد است هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و این تیم مدعی صعود است.
طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید این تیم تا هفته پایانی یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.
مدافع تیم آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم تا دو هفته آینده به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد.
مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است که این تیم از شکست برابر برنتفورد برای پیروزی برابر لیورپول انگیزه گرفته است.
سیدحسین حسینی می گوید با گذشت چند هفته و خروج از فصل بدنسازی، عملکرد استقلال بهتر می شود.
مدیر تیم استقلال نسبت به برگزاری برخی بازی های هفته دوم با حضور تماشاگران واکنش نشان داد.
اصفهان- مربی تیم فوتبال ذوب آهن بازی فداکارانه بازیکنانش را دلیل توقف پرسپولیس در هفته اول دانست.
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ