علیرضا فغانی می‌گوید برای قضاوت فینال جام جهانی مسیر سختی را پیش روی خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال سومین تیمی شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست‌وسوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. هفته آینده حداقل نوار یکی از جمع سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس پاره خواهد شد چرا که دو تیم اول جدول با هم مصاف دارند
هفته آینده گرم ترین روز های سال را سپری می کنیم که به تبع آن مصرف برق هم افزایشی می شود بنابر این باید پرسید وزارت نیرو برای این روزها چه تدابیری را در نظر گرفته است.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه گفت از عملکرد شاگردانش راضی است ولی با توجه به بازی‌های حساس آینده تیمش فعلا شادی نخواهد کرد.
هنوز هم نمی‌توان درباره نتایج انتخابات روز یکشنبه هفته آینده، قاطعانه نظر دارد اما اگر همه چیز در مسیر عادی خود پیش برود، اردوغان در مسیر شکست قرار گرفته است.
نتایج هفته بیست هفتم لیگ برتر، صدرجدول را به کل تغییر داد، نتایجی که در سه هفته آینده هم قابل تکرار است.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
پیش‌بینی می‌شود قسمت بعدی به زودی در ۲۴ آوریل از راه برسد؛ جایی که یک بخش ۴۰ درجه با دیدن مریخ، زهره، اورانوس و عطارد در کنار هم قرار می‌گیرد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
شرکت ایران خودرو اعلام کرد: به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» و «حسین امیرعبداللهیان» سه شنبه هفته آینده در مسکو با هم دیدار می کنند.
بازار نفت امروز هم مانند دیروز روند نزولی قیمت را ادامه داده اما انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تقاضا مواجه شود.
رقابت‌های جام جهانی از هفته آینده آغاز خواهند شد و در چند بازی نخست چند غایب بزرگ هم خواهد داشت.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با تصویب مجلس و با توجه به دوفوریتی بودن لایحه، در شورای نگهبان هم تأیید شود و در یکی دو هفته آینده اجرایی شود.
اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.
تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع است. اما تردد دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست آن‌ها از طریق سامانه آموزش است.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده، بانوان می‌توانند در هفته‌های آینده هم در ورزشگاه حضور داشته باشند.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در این فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفته و اسکلت فصل گذشته را هم حفظ کرده است، گفت: آینده خوبی را برای استقلال در لیگ بیست و دوم می بینم.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
با توجه به وضعیت غیرطبیعی اقتصاد کشور، طبیعی به نظر می رسد که بازار سهام رفتاری همانند نوسانات چند روز اخیر را از خود نشان دهد و شاخص های سهام در محدوده فعلی نوسان پیدا ‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ